“Perfecte prijs/kwaliteit waarbij de kwaliteit primeert! ”
Beoordeling van De Lanterfanter

De Lanterfanter
Geclassificeerd als nr. 25 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch, Frans, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant , kindvriendelijk, groot terras,Ook bed en brekfast bijgelegen.
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel binnen als buiten word je op heel vriendelijke wijze ontvangen ondanks het feit dat het er soms heel druk kan zijn. Een lunch voor een heel democratische prijs of van de kaart waar je zowel van tapas, kleine gerechten of volwaardige maaltijden kan genieten van rustige omgeving die een uitstekende uitvalsbasis is om een fietstocht te starten of een kleine pauze in te lassen. Een aanrader voor de moderne fietser

Datum van bezoek: juli 2018
martinep605, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Hallo,

Bedankt voor de mooie recensie. Dit helpt ons om zo verder te doen.
Altijd welkom bij ons.

18 juni 2018 beoordeeld

Tijdens een fietstochtje bij toeval hier beland voor een klein hapje en een drankje. Verrassende plek. Leuke bediening en een mooie plek.
Genoten van een heerlijke croque monseigneur. Bepaald een luxe versie van dit gerecht.

Datum van bezoek: juni 2018

Hallo,
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling.

Altijd welkom

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met vrienden 's avonds en snack eten en waren aangenaam verrast. De croque madame, croque Hawaï waren mooi gepresenteerd, in stevige portie en lekker. De bediening was vlot en vriendelijk, zoals ze steeds zou moeten zijn. De 'Lanterfanterprijzen' zijn correct. Kortom, een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2017

Hallo,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Dit helpt ons om zo verder te doen.

1 juni 2018 beoordeeld

Hier kom je altijd voor een stukje thuis. Eerlijke en heerlijke bistro. Geen te grote kaart maar dat is een garantie voor lekkere en verse gerechten. Zeer vriendelijke bediening en wie het anders zegt is een zuurpruim die beter thuis eet waar alles zoveel beter is ;-)

Datum van bezoek: mei 2018

Hallo,

Hihi. Heel erg bedankt ;-) Altijd welkom!

1 april 2018 beoordeeld

Vroeger reeds een aantal maal lekker gegeten, steeds vriendelijk, steeds veel volk.

Nu na een klein jaar terug gevonden, maar er was nu totaal geen volk en dat op een zaterdagmiddag. Met 4 personen gegeten, prijs/kwaliteit echter achteruit gegaan, men was heel correct maar de vriendelijkheid liet te wensen. Het leek ook allemaal nieuw personeel, zowel in de keuken als voor de bediening, misschien verandert van eigenaar? Vroeger steeds heel spontaan en vriendelijk!
Gaan eten denk ik niet dat we dat daar nog gaan doen, het zomerterras bezoeken om iets te drinken, dat gaat zeer zeker lukken in die mooie rustige landelijke omgeving.
Tot van de zomer!

Datum van bezoek: maart 2018
martinep605, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Hallo,

In de wintermaanden (lees: als er geen zon is) is zaterdagmiddag inderdaad al altijd ons kalmste service van het weekend geweest, dat is voor ons geen nieuwtje. Zaterdagavond en zondagmiddag zit ons restaurant echter meestal helemaal vol ;-)
Als eigenaar van de zaak wil ik u ook melden dat ik al 28 jaar in de zaak sta, dus nee de zaak is niet van eigenaar veranderd. Het feit dat u nieuwe gezichten in de zaak ziet is waarschijnlijk omdat wij in middag en avondstiften werken, dus niet iedereen is op hetzelfde moment aanwezig. Onze kok is ook al jaren dezelfde.
Bedankt voor het compliment dat wij telkens spontaan en vriendelijk zijn, dat krijgen wij wel vaker te horen.
Altijd welkom!

Klaas & Martine van De Lanterfanter

Reizigers die De Lanterfanter bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Lanterfanter geweest? Deel je ervaringen!