“Gezellig interieur en vriendelijke bediening”
Beoordeling van De Lanterfanter

De Lanterfanter
Geclassificeerd als nr. 26 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch, Frans, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant , kindvriendelijk, groot terras,Ook bed en brekfast bijgelegen.
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met vrienden 's avonds en snack eten en waren aangenaam verrast. De croque madame, croque Hawaï waren mooi gepresenteerd, in stevige portie en lekker. De bediening was vlot en vriendelijk, zoals ze steeds zou moeten zijn. De 'Lanterfanterprijzen' zijn correct. Kortom, een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2017
martinep605, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Hallo,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Dit helpt ons om zo verder te doen.

Martine & Klaas van De Lanterfanter

1 juni 2018 beoordeeld

Hier kom je altijd voor een stukje thuis. Eerlijke en heerlijke bistro. Geen te grote kaart maar dat is een garantie voor lekkere en verse gerechten. Zeer vriendelijke bediening en wie het anders zegt is een zuurpruim die beter thuis eet waar alles zoveel beter is ;-)

Datum van bezoek: mei 2018

Hallo,

Hihi. Heel erg bedankt ;-) Altijd welkom!

Martine & Klaas van De Lanterfanter

1 april 2018 beoordeeld

Vroeger reeds een aantal maal lekker gegeten, steeds vriendelijk, steeds veel volk.

Nu na een klein jaar terug gevonden, maar er was nu totaal geen volk en dat op een zaterdagmiddag. Met 4 personen gegeten, prijs/kwaliteit echter achteruit gegaan, men was heel correct maar de vriendelijkheid liet te wensen. Het leek ook allemaal nieuw personeel, zowel in de keuken als voor de bediening, misschien verandert van eigenaar? Vroeger steeds heel spontaan en vriendelijk!
Gaan eten denk ik niet dat we dat daar nog gaan doen, het zomerterras bezoeken om iets te drinken, dat gaat zeer zeker lukken in die mooie rustige landelijke omgeving.
Tot van de zomer!

Datum van bezoek: maart 2018
martinep605, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Hallo,

In de wintermaanden (lees: als er geen zon is) is zaterdagmiddag inderdaad al altijd ons kalmste service van het weekend geweest, dat is voor ons geen nieuwtje. Zaterdagavond en zondagmiddag zit ons restaurant echter meestal helemaal vol ;-)
Als eigenaar van de zaak wil ik u ook melden dat ik al 28 jaar in de zaak sta, dus nee de zaak is niet van eigenaar veranderd. Het feit dat u nieuwe gezichten in de zaak ziet is waarschijnlijk omdat wij in middag en avondstiften werken, dus niet iedereen is op hetzelfde moment aanwezig. Onze kok is ook al jaren dezelfde.
Bedankt voor het compliment dat wij telkens spontaan en vriendelijk zijn, dat krijgen wij wel vaker te horen.

Klaas & Martine van De Lanterfanter

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de kust zaten alle restaurants weer vol, maar bij De Lanterfanter, in de schaduw van het kerkje van Ramskapelle, is er altijd wel een plekje. Gelukkig, want de vriendelijkheid van het onthaal, het gezellige interieur en de kwaliteit van deze familiaal gerunde zaak mogen er best wezen. We proberen het vaak ergens anders, maar De Lanterfanter blijft één van onze vaste waarden in de Westhoek.

Datum van bezoek: april 2018

Heel erg bedankt voor uw positieve commentaar. Fijn om goede feedback te krijgen.

Mvg, Klaas & Martine van De Lanterfanter

9 januari 2018 beoordeeld

we waren hier op eindejaarsweekend, ruim vakantiehuis met alles wat je nodig hebt om er met groep een leuke tijd te beleven

Datum van bezoek: december 2017

Hallo,
Bedankt voor de positieve feedback, dit helpt ons om zo verder te doen. Leuk om te lezen dat u een goed verblijf had.

Klaas & Martine van De Lanterfanter

Reizigers die De Lanterfanter bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Lanterfanter geweest? Deel je ervaringen!