“Prachtig restaurant een echte aanradee”
Beoordeling van Tearoom Nelson

Tearoom Nelson
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Koffie en thee in Nieuwpoort
Keukens: Frans
Beschrijving: Tearoom gespecialiseerd in verse wafels,pannenkoeken en diverse kleine snacks. Wij staan voor een vlotte en snelle bediening. Voor een kleine rustpauze bent u aan het juiste adres.
5 juli 2020 beoordeeld

Ik heb met mijn vriend een week in Nieuwpoort verbleven. Tearoom Nelson is een echte aanrader om gezellig iets te eten. Het personeel is super vriendelijk en het eten is super lekker. Dus als jullie in Niewpoort verblijven vooral de Nelson niet vergeten.

Datum van bezoek: juli 2020
pranchairb, Eigenaar van Tearoom Nelson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2020

Dank u wel! Tot binnenkort!

25 juni 2020 beoordeeld

Telkens weer opnieuw vriendelijk en vlot personeel, ook bij zeer drukke pieken
Verzorgde gerechten en dranken, zeer lekkere pannenkoeken!

Datum van bezoek: juni 2020
6 maart 2020 beoordeeld

In de weekends super druk , de bediening gaat zeer vlot , heb je een kleine honger of zin in een grote snack of een pannenkoek dit met een prachtig zicht op de zee , in de nelson moet je zijn

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Brusselse wafels gegeten. Echte lunchroom. Ook al is het druk het personeel blijft vriendelijk.

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk ontvangen. Vlotte bediening, prijs kwaliteit is oké. We zaten buiten in het zonnetje, heel leuk in februari. Mooie ligging

Reizigers die Tearoom Nelson bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Tearoom Nelson geweest? Deel je ervaringen!