“Fijn , lekker en gast vriendelijk restaurant”
Beoordeling van Le Couver Restaurant

Le Couver Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Dessert in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 januari 2018 beoordeeld

70ste verjaardag gevierd met 17gasten , alles heel lekker , vriendelijke bediening ,heel verse vis-en vleesgerechten .Bedankt Bart om m'n dagje zo goed te verzorgen.<3

5 januari 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening, ook tijdens een drukke avond op 30 december 2017. Personeel deed er alles aan om het naar onze zin te maken. De bouillabaisse was heel lekker. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Jammer dat we zo goed als geen dank je wel konden zeggen bij het verlaten van het restaurant... maar we wilden sowieso de tram nog halen die stond te wachten ;) Bij deze is dit gebeurd.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er met 3 stellen op 1 januari 2018 wezen eten.
Na een uitstekende uitleg over de gerechten, hebben we een perfecte keuze kunnen maken. Als voorgerecht heerlijk zelfgemaakte garnalen kroketjes, daarna een heerlijke tong met een speciale saus voorzien van Noordzee garnalen, welke qua smaak super goed was.
Het toetje was qua keuze snel gemaakt na een goed advies van de uitbater. Sabayon.
Een erg goed restaurant en een erg gastvrije uitbater met een groep jonge mannen om hem heen ter ondersteuning, al met al een goede keuze om hier te eten.

Hans, Folkje, Gea, Richard, Tineke en Rien

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een 28 man gaan eten op nieuwjaarsdag. De zaak zat over vol. Alles liep er heel erg vlot. Scampis maisson zijn een aanrader. En de kalkoen met kroketten was zeer lekker proficiat aan de uitbater bart en zijn personeel

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 5 mensen gaan eten in dit restaurant. Hartelijk ontvangen Door de patron Bart. De oesters en gerookte zalm zijn zeker een aanrader. Ook de studenten die helpen in de zaal zijn super gemotiveerd. Net zoals zljn keukenploeg. Proficiat bart we komen zeker terug. Want het is altijd een aangename sfeer

Reizigers die Le Couver Restaurant bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Le Couver Restaurant geweest? Deel je ervaringen!