“Winteravond”
Beoordeling van 't Ponton

't Ponton
Geclassificeerd als nr. 6 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Beschrijving: U vindt Brasserie ‘t Ponton op de vernieuwde kaai aan de vismijn en naast de jachthaven in Nieuwpoort. U kan er terecht voor een snelle hap of een uitgebreide maaltijd. Onze kaart en versmarktmenu worden regelmatig aangevuld met seizoensgebonden suggesties. Wij serveren alle dagen een lunch met de visaanvoer van de dag. Onze Bed and Breakfast vindt u in de Marktstraat op een 100-tal meter van de Brasserie in Nieuwpoort Stad. De Bed and Breakfast bestaat uit 3 ruime luxueus ingerichte kamers met aparte badkamer, voorzien van alle comfort om volop te kunnen genieten.
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een donkere zaterdagavond, koud en nat, een warm vriendelijk onthaal, aperitief met verse garnalen, versmarktmenu. Een top menu, vers , lekker , juist gekruid, alles op tijd bediend, wijn bijgeschonken, kortom, een aanrader!
Top adres!

Datum van bezoek: februari 2018

29 januari 2018 beoordeeld

Het was onze eerste keer dat we er kwamen , maar zeker onze laatste keer niet. Als we terug komen naar Nieuwpoort, komen we terug.
Heel lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader

26 januari 2018 beoordeeld

Ik ben sinds zes jaar weduwnaar, dus ga ik doorgaans alleen uit eten. Ik heb reeds enkele keer gegeten in ‘t Ponton en waarom keer ik er telkens weer terug? In de eerste plaats omdat het zo lekker is. Ik heb mijn tweede verblijf in Nieuwpoort Stad en tot nu toe vond ik er geen fijner restaurant. Maar ook omwille van de gezellige sfeer en bovendien voel je je er onmiddellijk thuis. Hoe kan het anders met twee vriendelijke jongedames die je op je wenken bedienen. Ik kijk er al naar uit om er weer eens te gaan genieten van al het lekkers en ik hoop er binnenkort in gezelschap te mogen dineren.
Guy Vandamme, Harelbeke.

18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan zee zijn ze talloos, de restoos.
Een dikwijls puur op toeristen gericht men een min of meer acceptabele keuken en dito bediening.
Hier was het vooral meer, een verrassing. Lekker, verfijnde gerechten, voldoende op het bord en een hartelijke bediening.
Eentje om te noteren en terug te keren

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening. Mooi kader en terras. Wordt zeker herhaald !
De tongetjes zijn een aanrader.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die 't Ponton bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In 't Ponton geweest? Deel je ervaringen!