B&B Ternier(Nieuwpoort)
Hotel Martinique(Nieuwpoort)
197 US$
121 US$
  • Gratis parkeren
B&B 't Hemelbedje(Nieuwpoort)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
  • Bar/lounge
147 US$
A Casa(Nieuwpoort)
115 US$
  • Gratis parkeren
UitGaanSlapen(Nieuwpoort)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
107 US$
28 juni 2016 beoordeeld

Heel eenvoudige maar propere kamers.
Moeilijk toegankelijke kamers met smalle steile trap, door de houten vloeren hoor je de buren rond stappen.
Rustige ligging op 5km van de kust.
Eenvoudig toch lekker ontbijt.
Ongunstige prijs/kwaliteit + 10 euro per nacht voor een klein hondje!

Kamertip: De kleine kamers zijn ondergebracht in een oude woning.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
martinep605, Eigenaar van B&B De Lanterfanters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Hallo,
dank u voor uw feedback, toch wil ik even vermelden dat wij
voor een hondje 5€ per nacht aanrekenen (en niet 10€) Dit staat trouwens ook zo vermeld op de Bookingssite en op onze website.

24 mei 2016 beoordeeld

Wij verbleven in een vakantiehuisje met 2 ruime slaapkamers, kinderbedje en kinderstoel waren aanwezig. Omdat we in het buitenland wonen, een heel praktische en haalbare oplossing. We konden handdoeken en beddengoed huren, dus veel minder bagage om mee te nemen. Het huisje was heel netjes, comfortabel en gezellig. De ontvangst was heel vriendelijk.
In het restaurant en tearoom van De Lanterfanter zijn heerlijke maaltijden te verkrijgen of je kan er gezellig iets drinken.
Het ontbijt was super. Een ruime keuze uit allerlei lekkers: heerlijk brood (bruin brood zelf gebakken?) en boterkoekjes, veel beleg, eitjes, superlekkere confituur die ook naar zelfgemaakt smaakte. Na het ontbijt konden we verder tot het avondeten.
Absoluut een aanrader. Wij komen binnenkort al terug...

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie

Hallo,
dank u voor uw positieve feedback, dit helpt ons om zo verder te doen,

1 december 2014 beoordeeld

Heel fijne B&B om te verblijven. Mooie vakantie huisjes, rustig gelegen. Alles prima in orde. Ook gezellig om s'avonds , na een drukke dag, bij te komen in het restaurant/cafe. Lekker eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

Verbleef: november 2014, reisde met vrienden

dank u vriendelijk,

17 september 2014 beoordeeld

Op 15/9 heb ik 1 nacht geslapen in de B&B Lanterfanters. Zeer vriendelijk onthaal, mooi gerenoveerd. Rustig gelegen, zeker de kamer op de achterzijde.Goed geslapen en lekker ontbijt gehad, # soorten brood, kaas, hesp,confituur enz, zelf een eitje als je wilt.Mooi ligbad met douche en een groot genoeg badscherm. Flat tv met héél veel kanalen. Op kleine afstand van het Golfterrein "Ter Hille" Heel comfortabel, alles wat je nodig hebt voor een nachtje te slapen.
2 minpuntjes, een smalle trap en het voortuintje is wat overwoekerd, wat slordig aandoet, zo kan je het mooie voorterrasje niet zien! jammer want al de rest is goed verzorgd en netjes.
gerda

Kamertip: Dicht bij het golfterrein "Ter Hille" en de kamers aan de achterzijde zijn héél rustig. Comfortabel en mooi gerenoveerd.
  • Verbleef: september 2014, reisde alleen
martinep605, Eigenaar van B&B De Lanterfanters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dank u voor de zeer positieve feedback, wij zelf vinden het tuintje niet echt slordig, we kozen voor een 'wilde' tuin, genre cottagestijl. Er staan heel wat vlinderstruiken en in de zomer is het echt mooi om te zien hoe wel 50 vlinders het tuintje komen bezoeken;
Martine en Klaas

19 mei 2014 beoordeeld

Wij logeerden in één van de twee units van een gerestaureerd gebouw waar alles zeer modern en netjes was. Het is er ook zeer rustig gelegen, ideaal voor te wandelen of te fietsen. Verder is het op een acceptabele afstand van Nieuwpoort-Bad; het is zowel te overbruggen per fiets als in de auto.

Twee minpuntjes misschien:
1) De douche is in het bad voorzien , maar er is geen douchegordijn of glas, wat nogal onpraktisch is natuurlijk.
2) De matras was nogal aan de harde kant en het kussen te 'plat'. Dit is natuurlijk persoonlijke smaak.

Ondanks deze twee kleine puntjes, we komen volgend jaar zeker terug!

• Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden

Hallo,
dank u voor de positieve feedback. We installeerden ondertussen een douchescherm, dus dat probleempje is opgelost. Altijd welkom!
Martine en Klaas