“hele lekkere verse chocolademelk”
Beoordeling van Mi Gusto

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Mi Gusto
Geclassificeerd als nr. 6 van 6 Koffie en thee in Nieuwpoort
29 augustus 2016 beoordeeld

Als we hier 's winters op ons appartementje zijn, en ik passeer deze zaak haal dan zeker een warme chocomelk, geen opgewarmde cécémel zoals in vele horecazaken maar een lekkere met verse melk bereidde chocomelk! njammie, en prijs valt reuzemee voor dit lekkers, ook de koffies zijn er vers en van verse bonen! een ruim assortiment aan theetjes voor de theeliefhebbers. ik denk dat onderstaande review verkeerdelijk was!

Datum van bezoek: april 2016

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan diegenen die negatieve commentaar hebben....de raad om de juiste gelegenheid te selecteren. Dit is geen eetgelegenheid maar een winkel met fijne koffies en thees. Je kan bovendien de dranken (koud en warm) aan zeer democratische prijzen nuttigen.
Een koffietje aan 1,80....nooit gezien in Nieuwpoort. Zo lekker en vriendelijk. Het selfmade terras in roze en wit is zeer uitnodigend en heeft een geweldige ligging....zonnig tot en met. Super....proef zeker ook een "negerzoen".

Datum van bezoek: augustus 2016
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ice-tea gedronken! Ice coffee zag er ook lekker uit.
Eerlijke prijzen voor koffie en thee en mooi assortiment producten in de winkel

Datum van bezoek: juli 2016
22 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaars waren erg onvriendelijk, bot er kortaf! Vooral de dame.. Dit is niet te begrijpen als zaakvoerders.. Jammer!!

Datum van bezoek: augustus 2015
1 december 2013 beoordeeld

Ik begrijp die andere beoordeling niet zo goed. Reserveren?
Het is een zaak waar men koffie drinkt, een koffiebar. Zowel binnen als in de zomer buiten.
Wij dronken een kleine mokka. Heel lekker. Ik twijfelde wat de keuze betrof en voor we vertrokken kwam de dame des huizes mij zo'n andere mokka brengen. Ik had die niet besteld, kreeg die zo maar van de zaakvoerster.
Men krijgt er ook een spaarkaart. Bij een volle kaart, een gratis koffie.

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Mi Gusto bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Mi Gusto geweest? Deel je ervaringen!