“Met het corona virus zijn”
Beoordeling van Fellini

Fellini
Geclassificeerd als nr. 99 van 134 Restaurants in Nieuwpoort
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het corona virus zijn we een pizza gaan afhalen mevrouw die de bestelling opnam was alles behalve vriendelijk, meneer die hem kwam afgeven was dan weer wel vriendelijk . De pizza was allesbehalve lekker ,bijna geen tomatensaus , stukken hesp te groot en daar nog eens een verbrande deeg bovenop . Zeker NIET voor herhaling vatbaar ,spijtig.

Datum van bezoek: maart 2020

13 februari 2020 beoordeeld

De wijnen zijn aangepast aan de Italiaanse recepten en het eten is typisch Italiaans. Samen met Italiaanse vrienden die speciaal uit Sicilië kwamen hebben we echt genoten. een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld

Super eten, gezellige sfeer en super service, zeker aan te raden als je eens lekker Italiaans wil eten.

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige lunch in Italiaanse sferen.
Heerlijk gegeten samen tegen democratische prijzen met zeer goede bediening. We komen hier zeker terug!

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten,
lekker en typisch Italiaanse kaart,
Dus ook typische Italiaanse gerechten. de pasta was erg lekker en de pannacotta heerlijk als afsluiter

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Fellini bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Fellini geweest? Deel je ervaringen!