“Heerlijk brunchadresje”
Beoordeling van KaZa Myjo

KaZa Myjo
Geclassificeerd als nr. 1 van 140 Restaurants in Nieuwpoort
Beschrijving: Welkom in Nieuwpoort-stad, welkom bij KaZa MYJO! Zet u aan tafel en geniet van een heerlijk ontbijt, een lekkere lunch, een verse koffie of van een deugddoende aperitief. De keuze is aan u, maar wees gerust op elk moment van de dag wordt u hier goed verwend. De huiselijke sfeer geeft ons een leuk extraatje. Tot snel! Heidi, Pascal en Jonathan
26 november 2023 beoordeeld

Heerlijke en uitgebreide brunch: lekker ontbijt, heerlijke luchtige lunchgerechtjes en een lekker dessertje als afsluiter!
Vriendelijke bediening!
Een aanrader, wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2023

31 oktober 2023 beoordeeld

Wat een ervaring telkens weer. Heidi en Pascal zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt! Het eten is geweldig en supervers! Met heel veel liefde klaargemaakt. De porties meer dan voldoende. Een plekje dat wij telkens we naar de zee komen sowieso bezoeken!! Het is een aanrader voor ontbijt/brunch/lunch!! Kaza Myjo is the place to be. Veel liefde voor jullie!! En tot snel!

Datum van bezoek: oktober 2023
17 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de toast met brie en de toast met buffelmozzarella gegeten. Deze waren beide zeer lekker. Het smakenpallet van de toast met mozzarella was fantastisch..
Alsook de cocktail was helemaal mijn ding. Superfijne ervaring!

Datum van bezoek: september 2023
11 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons de tweede keer bij Kaza Myo;; in maart van dit jaar waren we hier voor de lunch; toe hadden we de aankondiging voor de zondags brunch al gezien en zeiden we: als we ooit de kans krijgen…Die kans deed zich sneller voor dan verwacht😀. En het was heel goed, lekker glaasje Prosecco, gevolgd door drie gangen; ontbijt met een eitje, zoet en hartig beleg, lekker brood, dan twee lunchgerechtjes gevolgd door nog een dessert. Dat gevoegd bij het vriendelijke en kundige team was voor ons een hele goede start van deze zondag in west-Vlaanderen.

Datum van bezoek: september 2023
30 augustus 2023 beoordeeld

3 weken op voorhand gereserveerd met de wonderbox. Komen we er aan nemen ze deze ineens zogezegd van het begin van het jaar niet meer aan. Terwijl deze pas aangekocht is in maart… en ik hier nu nog mindere resencies lees van april 2023 over de wonderboxen. Er werd ook niets gedaan ter compensatie zodat we toch zouden blijven. Eventueel het bedrag van de waarde aftrekken van de prijs van de werkelijke waarde lijkt me geen moeite.. een klant meer of minder maakt dus niet uit voor hun. Ons zien ze er allezins niet meer 😉

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
Heidi D , Eigenaar van KaZa Myjo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2023

Beste,
Bij reservatie van een vivabox dient u zich (zoals we jou ook medegedeeld hebben bij jouw reservatie) steeds te vergewissen of het restaurant deze bon wel kan aanvaarden. Vivabox/wonderbox-bonnetjes kunnen niet allemaal, in elk restaurant gebruikt worden, dit is steeds volgens overeenkomsten/contracten met het bedrijf wonderbox.
U had inderdaad, bij ons gereserveerd, uiteindelijk bleek dit met een wonderboxbonnetje waarvoor wij geen overeenkomst hebben.
Hier, ter plaatse, hebben we samen met jullie de site van wonderbox bekeken en u hebt zelf kunnen constateren dat het bonnetje die jullie bij hadden hier niet geldig was. Dit had u moeten doen alvorens te reserveren!
Dat u hier uiteindelijk niet hebt kunnen eten met uw bonnetje, is niet onze verantwoordelijkheid, u had zich veel beter moeten informeren. 99% van onze viva/wonderbox klanten zijn uiterst tevreden over onze service, maar deze klanten hadden dan wel de correcte bon bij zich. Voor alle duidelijkheid: elke klant is belangrijk voor ons en wordt op een meer dan correcte manier behandeld. Iedereen is hier welkom!

Reizigers die KaZa Myjo bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In KaZa Myjo geweest? Deel je ervaringen!