“Aanrader!”
Beoordeling van Wasserette

Wasserette
Geclassificeerd als nr. 16 van 136 Restaurants in Nieuwpoort
7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, verzorgd vanaf de apero tot het dessert. Vooral in deze nu moeilijke periode, houden ze rekening met alles. Zeer veilig gevoel. In één woord, SUPER!!!!!! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020

30 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant in Nieuwpoort!
Hadden reeds een paar keer 'live' van de kookkunsten mogen genieten . Maar dan kwam Corona en kon dat niet meer.
Blij dat jullie nu even 'afhaal' organiseren, het was een goed doordacht menu, enkel wat sausjes over het voorgerecht en
het hoofdgerecht nog even in de oven en we waanden ons terug in de 'Wasserette'. Zelfs aan een broodje en lekkers voor bij de koffie was gedacht!

Datum van bezoek: mei 2020
13 maart 2020 beoordeeld

heel leuk kader - vernieuwende en verrassende creaties - bediening heel vlot en vriendelijk en prijs/kwaliteit een topper

Datum van bezoek: februari 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Zalige sfeer en vriendelijke bediening. Lunchformule is prijsvriendelijker. Heerlijk gegeten, à la carte is wel prijziger...

Datum van bezoek: maart 2020
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Wasserette blijft voor ons een topper. Leuke sfeer. Top team. Super vriendelijke mensen. Je kan best op voorhand reserveren want de plaatsjes zijn gegeerd! Altijd een beleving met verrassende gerechtjes met liefde bereid! Elk gerechtje heeft zijn eigen signatuur. Leuk om “ de keuken” bezig te zien. Proficiat!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Wasserette bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Wasserette geweest? Deel je ervaringen!