“Top gewoon genieten van de gastronomie”
Beoordeling van Eethuis Milo

Eethuis Milo
Geclassificeerd als nr. 5 van 140 Restaurants in Nieuwpoort
Prijsklasse: € 16 - € 26
4 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel, genieten van lekker eten, verzorgd door de chef, bediend met de glimlach van de gastvrouw. Aangenaam intérieur.

Datum van bezoek: december 2023

4 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat we er kwamen. Al veel goed over gehoord. We gaan zeker nog terug! Heel lekker vispannetje. Vriendelijke bediening. Gezellig en mooi ingericht.
En heel lekkere Pornstar Martini!!

Datum van bezoek: december 2023
27 november 2023 beoordeeld

Eerste maal gaan eten , en geen negative ervaring genoten.. zeer vriendelijk onvangst en het eten was top. Combinatie van sommige deserts was mogelijk en met de lach gedaan..
We hebben dan ook besloten om zeker nog terug te komen helaas dit jaar niet meer..

4 november 2023 beoordeeld

Ik wilde graag deze fantastische zaak eens in de bloemetjes zetten, dit is volgens mij het beste restaurant aan de kust. Telkens als we in de buurt zijn komen we langs. De bediening is top, het eten gewoon verrukkelijk. Tot gauw!
Michel Vervondel

• Sfeer
4 november 2023 beoordeeld

Gisterenavond MILO leren kennen, topervaring: lekkere garnaalkroket, filet mignon en sorbet gegeten. Ander dessertje kunnen nemen dan voorzien in menu. Mooi kader en vlotte vriendelijke bediening. Om terug te komen bij ons volgende bezoek aan Nieuwpoort Bart

• Sfeer

Reizigers die Eethuis Milo bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Eethuis Milo geweest? Deel je ervaringen!