“Eten”
Beoordeling van Eethuis Milo

Eethuis Milo
Geclassificeerd als nr. 1 van 130 Restaurants in Nieuwpoort
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zéér lekker eten.verzorgd en Mooi opgediend.vriendelijke bediening.een aanrader komen zeker nog terug

14 mei 2018 beoordeeld

Waardige opvolger voor het vroegere restaurant 't Ponton, nu verhuisd naar hun eigen stek in de Havenstraat. Eerlijke gerechten, eerlijke prijs. Zeker de moeite waard.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren de laatste gasten op een waarschijnlijk drukke dag. Vriendelijke ontvangst door de jonge gastvrouw. Asperges als voorgerecht en slibtong als hoofdgerecht gegeten. Het was allemaal niet meer zo vers. De asperges waren aan de kopjes wat uitgedroogd en de slibtong iets te ver gebakken. Ik denk wel dat er hier veel potentieel zit en deze zaak is zeker een meerwaarde voor Nieuwpoort.
We komen toch nog eens terug om te kijken hoe ze evolueren.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens TripAdvisor de 1ste plaats in Nieuwpoort. De maaltijd was lekker en ruim voldoende. Gestart met de fingerfood, lekker en uitgebreid. Als hoofdschotel hebben we gekozenen voor het vispannetje en de Sint-jacobsoesters weerom lekker en ruim voldoende. Geen 5 op 5 omwille van de eenvoud van bereiding van de fingerfood en het vispannetje. Het gastronomische ontbrak ietsje, toch wel een aanrader om te gaan eten.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten en bijzonder vriendelijke bediening ! De tapasschotels zijn echt wel aanraders en de vispan is heerlijk. Alle wijnen zijn te verkrijgen aan een standaardprijs van 28 euro.

Reizigers die Eethuis Milo bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Eethuis Milo geweest? Deel je ervaringen!