ibis Styles
Expedia.comUS$ 148
Hotels.comUS$ 148
HurbUS$ 150
Beoordeeld op 8 augustus 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer en zeer proper!!! Het ontbijt was ook zeer lekker en voldoende variatie!!Het was de 2de keer dat wij bij Ibis Styles in Nieuwpoort op vakantie waren en wij gaan zeker nog terug!!

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2022

Beste Lieve,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

bedankt voor uw beoordeling! We horen graag dat u tevreden was over de netheid van ons hotel en de kamer. Wat fijn ook dat het ontbijt naar wens was.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Beoordeeld op 31 juli 2022

Ontvangst, kamer en ontbijt zeer goed. Ligging is ver van het strand, maar voor ons niet meteen een probleem. Geen laadpalen voor elektrische wagens op het domein is wel een heel zwaar minpunt. Zeker voor een hotel in 2022.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022

Beste Bruno,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u uw verblijf als goed omschrijft en dat de kamer naar wens was. We bekijken uw suggestie, elke feedback is zeer welkom en laat ons toe continu te verbeteren.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 28 mei 2022

Van bij de aankomst tot en met het vertrek alle lof voor het personeel in eerste instantie, en ook over het hotel in het algemeen. Vriendelijk personeel, aangename sfeer, héél proper in alle ruimten, mooie kamers, enz.. enz... Zéér uitgebreid en lekker ontbijt (mogelijk tot zelfs een glaasje Cave inbegrepen voor zij die dit wensen).
Absoluut voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste Dide,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

We lezen met veel plezier dat u tevreden was over de vriendelijke service van ons personeel en onze gunstige ligging!

Hopelijk zien we je snel nog eens!

Beoordeeld op 5 april 2022

Alles was perfect. de kamers waren heel proper en alles wat je nodig hebt. De bar en het ontbijt was super goed. de wellness was ook zeer aangenaam en heel erg proper. de mensen die er werkten toen wij er waren waren heel vriendelijk en zeer behulpzaam. dikke duim!
hun inzet naar het milieu toe vond ik ook een pluspunt.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Wat fijn dat ons personeel voor een prettig verblijf heeft kunnen zorgen. We delen de complimentjes zeker met ons team.

Met vriendelijke groeten en graag tot snel!

Beoordeeld op 31 maart 2022

Wij verbleven 1 nacht in het Ibis Styles Nieuwpoort. Het onthaal en de bediening tijdens het verblijf verliep heel vlot en vriendelijk. Zowel de kamer als de gemeenschappelijke ruimtes zijn zeer proper en modern ingericht. Enkel een kleine frigo op de kamer was nog een meerwaarde geweest. De wellness was een aangename extra. Het ontbijt was prima, zeer verzorgd en met meer dan voldoende keuze. Kortom: een prima hotel voor een schappelijke prijs!
Nog een kleine tip: In de handleiding naast de sauna-ingang staat in de Nederlandse tekst NIET vermeld dat de sauna-knop niet mag ingedrukt worden als men de infrarood wenst te gebruiken. Dat was eerst wat verwarrend, maar aangezien het in het Frans en Engels WEL vermeld stond, hebben we het uiteindelijk wel gevonden...

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2022

Beste Philip,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons deugd te mogen lezen dat u tevreden was over uw verblijf, de vriendelijke bediening van ons personeel en de netheid van de kamers en het hotel.
We begrijpen dat een koelkast op de kamer uw verblijf nog aangenamer had gemaakt. Uw feedback staat genoteerd.

Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen.

Vriendelijke groeten,