ibis Styles
Booking.comUS$ 183
Hotels.comUS$ 188
TravelocityUS$ 188
Beoordeeld op 9 maart 2022

Was heel jammer van de wellness, adults only 's avonds....helaas een kindertuinkamers wel goed,nog klein advies voor de poetsdienst, in de badkamer ook de stopjes lavabo of douche/bad uitkuisen want de schimmel die daarop zit is niet echt aangenaam.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2022

Beste Heidi,
Bedankt voor uw feedback.

We hopen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Spijtig dat u toch ook een minpuntje heeft ervaren, onze excuses hiervoor. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en heeft u verder uitsluitend goede herinneringen aan uw verblijf bij ons.

Bij een volgend bezoek staan we graag weer voor u klaar!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 maart 2022

Prima!
Propere kamer lekker bed goed ontbijt en rustig gelegen voor herhaling vatbaar!
Tal van mogelijkheden in de buurt we hebben ons niet verveeld anders hadden we gebruik kunnen maken van het zwembad de sauna en hammam!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Agence/Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van ons ontbijt en onze gunstige ligging.

Met vriendelijke groeten en graag tot snel!

Beoordeeld op 13 januari 2022

Ibis Nieuwpoort heeft een goede locatie en de inrichting maakt een prettig verblijf mogelijk, maar aan de dure parking mogen ze wat reductie geven voor hun gasten. . Beschikt over de noodzakelijke accommodaties voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2022

Beste gast,
We danken u voor uw positieve feedback.

We zijn erg blij dat we u konden bekoren met onze ligging. Onze parking is inderdaad betalend. Voor een prijs van € 0.80/uur, betaalt u enkel de tijd die u parkeert. Het is onze ervaring dat gasten een prettiger verblijf hebben in de wetenschap dat de auto veilig en bewaakt geparkeerd staat. Het is ook mogelijk om gratis te parkeren langs de Steenweg. We hopen dat uw verblijf verder in orde was.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 5 januari 2022

Vriendelijk ontvangen aan het onthaal.
Tip: QR code inscannen in de kamer. Staat nuttige informatie over sevice van het hotel, wat er te doen is in de omgeving.
Ontbijt was ik aangenaam verrast! Veel keus.
Minpunt de parking. Is €0.80 per uur, buiten het terrein wel gratis parking. Alleen als het hoogseizoen is of er dan ook plaats is.

Was een fijn verblijf.

Datum van verblijf: januari 2022