ibis Styles
TravelocityUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
PricelineUS$ 118
Beoordeeld op 5 januari 2022

Vriendelijk ontvangen aan het onthaal.
Tip: QR code inscannen in de kamer. Staat nuttige informatie over sevice van het hotel, wat er te doen is in de omgeving.
Ontbijt was ik aangenaam verrast! Veel keus.
Minpunt de parking. Is €0.80 per uur, buiten het terrein wel gratis parking. Alleen als het hoogseizoen is of er dan ook plaats is.

Was een fijn verblijf.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 28 december 2021

Beoordeeld op 24 december 2021

Lang geleden dat we in de horeca nog zó goed ontvangen werden; zowel bij aankomst als tijdens ons verblijf. We werden ongelooflijk onthaald door de receptionist, die ons al even vriendelijk wegwijs maakte in het hotel. Ook de barmedewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het hotel oogt heel mooi en modern en ligt op wandelafstand van Nieuwpoort centrum. Heel mooie en ruime kamers. Ook de check-out verliep alweer in een heel leuke sfeer. Dikke duim, hier komen we zeker terug!!!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2021

altijd een meevaller om hier een paar dagen te verblijven. Vriendelijke bediening , mooie accommodatie en dit voor een mooie prijs.
komen hier zeker nog terug.
de buurt is ook zeker prettig om verder te ontdekken

Beoordeeld op 9 december 2021

Wij vierden onze 47ste trouwdag. De kamer was mooi versierd en opgewaardeerd met deze voorwetenschap. ook alle voorzieningen waren geweldig; wij mochten gratis parkeren!. Werkelijk alles was prima voor elkaar; wij werden als belangrijke gasten behandeld van begin tot eind!

Kamertip: Alle kamers zij prima, degelijk ingedeeld, groot en kleiner maakt niet uit.
Datum van verblijf: oktober 2021