Vio.com
Beoordeeld op 24 december 2021

Lang geleden dat we in de horeca nog zó goed ontvangen werden; zowel bij aankomst als tijdens ons verblijf. We werden ongelooflijk onthaald door de receptionist, die ons al even vriendelijk wegwijs maakte in het hotel. Ook de barmedewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het hotel oogt heel mooi en modern en ligt op wandelafstand van Nieuwpoort centrum. Heel mooie en ruime kamers. Ook de check-out verliep alweer in een heel leuke sfeer. Dikke duim, hier komen we zeker terug!!!

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2021

altijd een meevaller om hier een paar dagen te verblijven. Vriendelijke bediening , mooie accommodatie en dit voor een mooie prijs.
komen hier zeker nog terug.
de buurt is ook zeker prettig om verder te ontdekken

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 9 december 2021

Wij vierden onze 47ste trouwdag. De kamer was mooi versierd en opgewaardeerd met deze voorwetenschap. ook alle voorzieningen waren geweldig; wij mochten gratis parkeren!. Werkelijk alles was prima voor elkaar; wij werden als belangrijke gasten behandeld van begin tot eind!

Kamertip: Alle kamers zij prima, degelijk ingedeeld, groot en kleiner maakt niet uit.
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 5 oktober 2021

Mooie fris ogende kamers, goede bedden, super behulpzaam personeel en zeer verzirgd ontbijt met aandacht voor allergenen. Toffe plek om van hieruit Nieuwpoort en de kust te verkennen. Leuke wellness en zwembad Goede prijs-kwaliteit. Jammer van de betalende parking iedere keer je uitrijdt kaartje insteken en betalen

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Agence/Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Beste gast,
Dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat de kamer naar wens was en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Leuk dat u van het zwembad heeft kunnen genieten en dat u ons team een compliment geeft!

Het klopt dat onze parking betalend is, maar voor die prijs staat uw wagen wel veilig geparkeerd. Er is ook de mogelijkheid om gratis te parkeren op de openbare weg, ons team geeft u graag wat meer uitleg.

Graag tot de volgende keer!

Vele en warme groeten,

Muriel D., General Manager