101 US$
Hotels.com101 US$
eDreams101 US$
Travelocity101 US$
Beoordeeld op 5 oktober 2021

Mooie fris ogende kamers, goede bedden, super behulpzaam personeel en zeer verzirgd ontbijt met aandacht voor allergenen. Toffe plek om van hieruit Nieuwpoort en de kust te verkennen. Leuke wellness en zwembad Goede prijs-kwaliteit. Jammer van de betalende parking iedere keer je uitrijdt kaartje insteken en betalen

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Agence/Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Beste gast,
Dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat de kamer naar wens was en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Leuk dat u van het zwembad heeft kunnen genieten en dat u ons team een compliment geeft!

Het klopt dat onze parking betalend is, maar voor die prijs staat uw wagen wel veilig geparkeerd. Er is ook de mogelijkheid om gratis te parkeren op de openbare weg, ons team geeft u graag wat meer uitleg.

Graag tot de volgende keer!

Vele en warme groeten,

Beoordeeld op 8 september 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Leuke inrichting van het hotel. Ruime en aangename kamer, goede bedden. Genoeg handdoeken. De wellnes is aan de kleine kant, maar alle benodigdheden aanwezig. Sauna, hamam, zwembad...

Kamertip: Je kan je gratis parkeren op de straat
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Agence/Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste Adelina,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het doet ons veel plezier dat u een prima verblijf heeft gehad. Fijn te lezen dat de gastvrijheid van onze medewerkers naar wens was en dat u van het ontbijt en het zwembad heeft genoten. Spijtig dat u toch ook minpuntjes heeft ervaren, onze excuses hiervoor.

Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 7 september 2021

139 euro voor een kamer, zonder safe, parking + 14,6 euro...ontbijt simpel met hard brood, dingen die er niet waren enz. Douche vloeren ronduit gevaarlijk, meeste van de gasteen daar waren oudere mensen en dan zou een antislipmat niet misstaan. In de bar staat een aftandse en veel te kleine tv. Airco lawaaierig.Op hun site staat afstand tot de zee is 1,1km , maar in werkelijkheid meer dan 4 km.
Conclusie veel te duur voor wat het waard is... niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Agence/Consultant van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.

We betreuren het dat uw verblijf niet geheel naar verwachting was. We hopen u alleszins in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 2 september 2021

De beoordeling was matig omdat ons bezoek aan uw hotel een jaar was uitgesteld i.v.m. corona en daardoor ook reeds in maart 2020 was betaald, was bevestigd door Beddeleem Céleste dat we een gratis upgrade naar een dekluxe kamer kregen en betaling mogelijk was met onze reward punten.
Bij aankomst op 23 aug 21 werd ons door medewerkster Delphie dat daar geen sprake van kon zijn.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 juli 2021

Aanrader voor iedereen, propere kamers, vriendelijk personeel, lekker eten. Ook naar kinderen toe zeer goed voorzien hun bezig te kunnen houden. Alleen jammere is de parking dat er geen voorziening is voor de gasten zelf.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com