Priceline174 US$
eDreams174 US$
StayForLong258 US$
Beoordeeld op 17 januari 2021 via mobiele applicatie

Het avontuur bij Ibis begon toen ze “per ongeluk” een standaardkamer hebben gegeven terwijl we betaald hadden voor de luxekamer. Normaal kan dit iedereen wel eens overkomen, maar aan de reacties hier te zien is het toch op frequentere basis.

Nadat we uiteindelijk van kamer wisselde, waren we wel relatief tevreden.(tip aan hotel: een extra handdoek, zeker met het zwembad is aanbevolen)

De vriendelijkheid van het personeel is volledig afhankelijk van hoe ze zich op dat moment voelen. Het ene moment zijn ze top, vriendelijk en attent om dan een half uur later je gewoon straal te negeren. Hospitality sector met een reden zou ik denken.

Dan het puntje dat mij enorm ergerde. Het avondeten. Aan iedereen dat hier komt overnachten, neem het NIET. De receptie is snel om hier mee te promoten. Je betaalt dan ook 15 euro per portie waar een peuter misschien net genoeg mee zou hebben. Kwalitatief kwam het ook precies uit een schoolcafetaria (als ik moet lezen dat het van een traiteur komt, vraag ik graag: welke???”) Ik heb in bijlage ook de foto van mijn macaroni geplaatst. Je zou kunnen zeggen dat ik het zo heb doen overkomen dat er amper iets op lag.

I wish. Dan had ik tenminste niet met honger gaan slapen.

Al bij al dus een heel matig verblijf.

Datum van verblijf: januari 2021
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2021

Beste gast,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor uw feedback.

We betreuren dat de gastvrijheid van onze medewerkers niet naar uw wens was. De tevredenheid van onze gasten is een topprioriteit voor ons personeel en we zullen dit zodanig met hen bespreken. Spijtig dat ook de maaltijd niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak. We nodigen u graag uit voor een rondleiding door de keuken zodat we u de voorbereiding en hoe we werken kunnen laten zien.

Met vriendelijke groeten,

Muriel D., General Manager

Beoordeeld op 12 januari 2021

Om even de batterijen terug op te laden tijdens de corona perikelen, hadden we besloten om eens 1 nachtje op hotel te gaan (in eigen land), en hebben dit hotel geboekt, aan het zeetje kan je tenslotte alles eens even van je af laten waaien. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar, en heeft parkeergelegenheid voor de deur (dit is wel betalend, maar bij ons inbegrepen door een actie). De ontvangst aan de receptie was zeer vriendelijk en ging heel vlot, onze kamer was al klaar dus konden direct alle spullen wegzetten. De kamer is modern ingericht en is ruim (op foto komt ze kleiner over), het stapelbed vond de zoon geweldig, en ook het "ouderlijke :-)" bed is van uitstekende kwaliteit, wij hebben er heerlijk op geslapen (matras is stevig, maar dit vinden wij net fijn). De badkamer is iets kleiner, maar heeft alles wat je nodig hebt dus hier ook geen klagen. Wegens Corona kon je geen beentjes onder de tafel schuiven, maar op de kamer eten mocht wel, en hier speelde het hotel dan ook goed op in, je kon van een aangepaste kaart iets bestellen, en dit dan gaan afhalen, net zoals de ontbijt-box 's morgens, die overigens wel heel rijk gevuld is.
Het zwembad was ook geopend, je maakt een reservatie voor een half uurtje, en ja kan dan een duikje nemen. Sauna was wel gesloten maar dit wisten we.
Het hotel is wel eens stukje van het strand (3km ongeveer), wat voor sommige misschien wel als nadeel kan gezien worden, maar wij zijn naar nieuwpoort-bad gereden en daar is er altijd wel een parkeerplaatsje te vinden.
Kortom wij hebben heerlijk genoten van eens 2 dagen in een andere omgeving te zijn, en dit kan echt wel corona proef bewijst dit hotel ...... Wij komen zeker nog eens terug !

Tip : kluisje en koffie/thee faciliteiten op de kamer.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 23 december 2020

Super verblijf gehad, niettegenstaande corona. Heel goeie oplossing met de ontbijtbox op de kamer: waaauw, wat lekker! Dikke pluim. Ook onze (familie)kamer was weer kraaknet, zoals gewoonlijk! We kunnen dit alleen maar aanraden.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2020

Twee nachten met twee in een 4-persoonskamer. Ruimte genoeg! Nieuw en proper. Heel aangenaam met een verkoelende airco. Ook een duik genomen in het zwembad. Niet groot, wel verkoelend en proper.
Het ontbijt is goed, in buffetvorm. Als elke gast zich aan de uitgestippelde coronaregels zou houden, zou het coronaproof genoeg zijn, maar jammer genoeg heeft niet elke gast die dicipline.
Het jammere is wel dat wij de eerste ochtend onze tafel snel afgeruimd hebben. Wij voelden ons vervelend in andere gasten hun plaats. Zij werden eigenlijk nogal onheus, luid en onterecht toegesproken door een personeelslid. Hopelijk een éénmalig voorval.
En inderdaad is de oude stad een eindje wandelen en de nieuwe stad nog verder, maar wij vinden dit absoluut niet erg. Maar ik kan me voorstellen dat je dit als gast wel wil weten vooraf. Evenals de betalende parking. We wisten het vooraf en hebben daar dan als dusdanig in toegestemd, maar het bedrag loopt toch wel aardig op.
Al bij al zeker een aanrader om Nieuwpoort te verkennen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier te lezen dat we met onze ruime kamers aan een geslaagd verblijf in Nieuwpoort hebben bijgedragen. Maar wat jammer dat de vriendelijkheid van onze medewerkers niet aan uw verwachtingen voldeed! Wij zullen dit zeker even intern gaan bespreken. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten en staan een volgende keer weer graag voor u klaar!

Vriendelijke groeten,

Muriel D., General Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2020

Het hotel Ibis Styles is vrij recent gebouwd en ligt aan de rand van Nieuwpoort stad. Ik heb er een luxury kamer met ontbijt geboekt van 15 t/m 18/09/2020 met een aantal special requests die zo goed als alle ingewilligd werden wat zeer positief is. De staff is vriendelijk en behulpzaam.
Kamer 107 op de 1ste verdieping was mooi en netjes en had een klein balkon, een goeie airco en de badkamer had een ligbad en een douche zoals gevraagd.

Toch wil ik enkele suggesties doen om het de gasten nog aangenamer te maken:
Pas a.u.b. de eigen website aan! Heel wat info is achterhaald of klopt niet:
1. De minibar in de luxurykamer is een lege minikoelkast die moeite heeft met koelen;
2. Het gratis water in de luxurykamer is slechts éénmalig, de dag van aankomst;
3. Er zijn geen koffie/theefaciliteiten op de kamer voor de luxurykamers;
4. Er is geen shuttle naar het centrum of de zeedijk.

Er is wel gratis koffie, thee, water en fruitsap in de lobby. Deze dienst wordt aangeboden aan alle gasten. Dat betekent wel dat je telkens je een koffie wilt naar beneden dient te gaan; en ’s ochtends onmiddellijk koffie bij het wakker worden op de kamer is er dus niet meer bij. Misschien is het dus verstandig in de toekomst een standaardkamer te boeken vermits er geen voordelen (met uitzondering van de badjas en de slippers) meer verbonden zijn aan de luxekamers. Wel kost dit type kamer nog steeds meer.

De kamer is uitgerust met een flatscreen TV. Helaas ontbreken er o.a. verschillende Vlaamse zenders (Vijf, Zes, Vtm3, Vtm4, Caz). De voorgeprogrammeerde radiokanalen werken niet.

Het ontbijt bestaat helaas uit industriële producten. Er is geen omelet, spiegelei, gekookte ei of spek te krijgen. De 2 soorten beschikbare roereieren (welke bereid worden met geklutste eieren uit brickverpakking) worden in een ovenschotel gebakken in een steamer en zijn onvoldoende warm aanwezig in het buffet. Dat ziet er echt niet uit. Charcuterie: industriële gekookte hesp, salami en hespenworst. Er is ook jonge Hollandse kaas. De broodproducten en croissantjes zijn eveneens industrieel. Voor de rest is het een gewoon continentaal ontbijt dat zeer zuinig wordt aangevuld. Allemaal zeer spijtig.

Tot slot is er nog de parking. Voor 3 dagen betaalde ik 37,2€. Dat is zeer veel geld temeer dat ze aan de rand van Nieuwpoort Stad is gelegen. En ja, je kunt gratis op de Brugse steenweg parkeren al is er meestal geen plaatsje ter hoogte van het hotel.

Op deze site zie ik dat de hotelmanager zich inspant om aan iedereen een (stereotiep) antwoord te verstrekken. Ik heb tot op heden echter nog nooit een voorstel tot commerciële geste gezien.

Kamertip: Kamer 107 op 1ste verdieping is een luxury kamer met goeie airco, bad en douche die voldoende groot is en rustig gelegen met raam dicht.
Datum van verblijf: september 2020