Beoordeeld op 3 oktober 2020

Het hotel Ibis Styles is vrij recent gebouwd en ligt aan de rand van Nieuwpoort stad. Ik heb er een luxury kamer met ontbijt geboekt van 15 t/m 18/09/2020 met een aantal special requests die zo goed als alle ingewilligd werden wat zeer positief is. De staff is vriendelijk en behulpzaam.
Kamer 107 op de 1ste verdieping was mooi en netjes en had een klein balkon, een goeie airco en de badkamer had een ligbad en een douche zoals gevraagd.

Toch wil ik enkele suggesties doen om het de gasten nog aangenamer te maken:
Pas a.u.b. de eigen website aan! Heel wat info is achterhaald of klopt niet:
1. De minibar in de luxurykamer is een lege minikoelkast die moeite heeft met koelen;
2. Het gratis water in de luxurykamer is slechts éénmalig, de dag van aankomst;
3. Er zijn geen koffie/theefaciliteiten op de kamer voor de luxurykamers;
4. Er is geen shuttle naar het centrum of de zeedijk.

Er is wel gratis koffie, thee, water en fruitsap in de lobby. Deze dienst wordt aangeboden aan alle gasten. Dat betekent wel dat je telkens je een koffie wilt naar beneden dient te gaan; en ’s ochtends onmiddellijk koffie bij het wakker worden op de kamer is er dus niet meer bij. Misschien is het dus verstandig in de toekomst een standaardkamer te boeken vermits er geen voordelen (met uitzondering van de badjas en de slippers) meer verbonden zijn aan de luxekamers. Wel kost dit type kamer nog steeds meer.

De kamer is uitgerust met een flatscreen TV. Helaas ontbreken er o.a. verschillende Vlaamse zenders (Vijf, Zes, Vtm3, Vtm4, Caz). De voorgeprogrammeerde radiokanalen werken niet.

Het ontbijt bestaat helaas uit industriële producten. Er is geen omelet, spiegelei, gekookte ei of spek te krijgen. De 2 soorten beschikbare roereieren (welke bereid worden met geklutste eieren uit brickverpakking) worden in een ovenschotel gebakken in een steamer en zijn onvoldoende warm aanwezig in het buffet. Dat ziet er echt niet uit. Charcuterie: industriële gekookte hesp, salami en hespenworst. Er is ook jonge Hollandse kaas. De broodproducten en croissantjes zijn eveneens industrieel. Voor de rest is het een gewoon continentaal ontbijt dat zeer zuinig wordt aangevuld. Allemaal zeer spijtig.

Tot slot is er nog de parking. Voor 3 dagen betaalde ik 37,2€. Dat is zeer veel geld temeer dat ze aan de rand van Nieuwpoort Stad is gelegen. En ja, je kunt gratis op de Brugse steenweg parkeren al is er meestal geen plaatsje ter hoogte van het hotel.

Op deze site zie ik dat de hotelmanager zich inspant om aan iedereen een (stereotiep) antwoord te verstrekken. Ik heb tot op heden echter nog nooit een voorstel tot commerciële geste gezien.

Kamertip: Kamer 107 op 1ste verdieping is een luxury kamer met goeie airco, bad en douche die voldoende groot is en rustig gelegen met raam dicht.
Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi complex, goed verzorgde 2 persoonskamer, badkamer proper maar vrij klein. Rekening houden dat van het hotel tot Nieuwpoort stad 3 km is in afstand !
Ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2020
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Diane,
Fijn dat u even de tijd nam voor deze beoordeling.

We vinden het erg leuk dat u tevreden was met uw verblijf in ons hotel tijdens uw weekendje onder vriendinnen. Fijn dat de netheid van de kamer en badkamer aan uw wensen voldeden. Wel jammer dat u deze wat klein vond. Onze ligging is inderdaad even buiten Nieuwpoort. Wij bieden echter een shuttle-dienst aan van- en naar het strand en de restaurants. Het verheugt ons dat u heeft genoten van de goede kwaliteit van ons ontbijt. Hopelijk had u een fijn weekend in Nieuwpoort!

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 12 september 2020

Wij hebben 3 nachten verbleven in dit hotel en zijn zeer tevreden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn perfect in orde, heel nieuw allemaal nog, niet super groot, maar voldoende ruimte en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ontbijtbuffet was zeer verzorgd en in deze moeilijke tijden vrij uitgebreid! De corona maatregelen werden heel goed toegepast. Ik kan alleen maar positief zijn, dit is vatbaar voor herhaling!

Beoordeeld op 31 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel, alles naar wens, vriendelijke ontvangst. Ook best wel een uitgebreid ontbijtbuffet. Spijtig van het verminderde aanbod in de keuken, maar Covid-19 overrule je natuurlijk niet.
Desondanks zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste Lucratio,
We danken u voor uw feedback.

En voor het gegeven dat u ons als een aanrader aanbeveelt, dat lezen we graag! Fijn dat de gastvrijheid van uw onthaal naar wens was en dat het ontbijt u heeft gesmaakt. Het verminderde aanbod is inderdaad spijtig maar u begrijpt dat we ons nauwgezet aan de protocollen willen houden. We hopen dat u van een goede nachtrust en van Nieuwpoort heeft genoten en verwelkomen u met plezier opnieuw!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 augustus 2020

We zullen beginnen met de
+punten; proper verblijf, mogelijkheid dag en nacht gratis koffie/thee of fruitsap te nemen in de lobby.
-punten; onvriendelijk personeel, ontbijt niet erg corona proof, luxe kamer met balkon ZONDER tuinmeubeltjes (deze zijn niet inbegrepen in een luxe kamer kregen we te horen), luxe kamer GEEN gratis mineraalwater zoals vermeld en ook geen koffiezetapparaat op de kamer zoals vermeld, geen tapaschotel met bubbels gekregen zoals vermeld bij overnachting van meer dan 2 nachten, tv meer sneeuw dan beeld, gratis wifi werkt meer niet dan wel.
Voor mij geen geslaagd verblijf, iemand anders heeft hier misschien minder problemen mee.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed, wij willen het onze gasten graag helemaal naar de zin maken en vinden het erg jammer dat u dit niet zo heeft ervaren. We willen ons ervoor excuseren dat er wat dingen ontbraken op uw kamer, we hadden dit graag recht gezet als u ons even een belletje had gegeven bij de receptie. De waterkokers verstrekken we inderdaad niet meer op de kamers, aangezien we 24/7 koffie en thee aan bieden in de lobby, zoals u zelf al aangaf.
We hopen dat de propere kamer het een beetje goed heeft kunnen maken en dat u goede herinnering over heeft gehouden aan uw bezoek aan Nieuwpoort.

Vriendelijke groeten,