Beoordeeld op 12 september 2020

Wij hebben 3 nachten verbleven in dit hotel en zijn zeer tevreden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn perfect in orde, heel nieuw allemaal nog, niet super groot, maar voldoende ruimte en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ontbijtbuffet was zeer verzorgd en in deze moeilijke tijden vrij uitgebreid! De corona maatregelen werden heel goed toegepast. Ik kan alleen maar positief zijn, dit is vatbaar voor herhaling!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel, alles naar wens, vriendelijke ontvangst. Ook best wel een uitgebreid ontbijtbuffet. Spijtig van het verminderde aanbod in de keuken, maar Covid-19 overrule je natuurlijk niet.
Desondanks zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste Lucratio,
We danken u voor uw feedback.

En voor het gegeven dat u ons als een aanrader aanbeveelt, dat lezen we graag! Fijn dat de gastvrijheid van uw onthaal naar wens was en dat het ontbijt u heeft gesmaakt. Het verminderde aanbod is inderdaad spijtig maar u begrijpt dat we ons nauwgezet aan de protocollen willen houden. We hopen dat u van een goede nachtrust en van Nieuwpoort heeft genoten en verwelkomen u met plezier opnieuw!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 augustus 2020

We zullen beginnen met de
+punten; proper verblijf, mogelijkheid dag en nacht gratis koffie/thee of fruitsap te nemen in de lobby.
-punten; onvriendelijk personeel, ontbijt niet erg corona proof, luxe kamer met balkon ZONDER tuinmeubeltjes (deze zijn niet inbegrepen in een luxe kamer kregen we te horen), luxe kamer GEEN gratis mineraalwater zoals vermeld en ook geen koffiezetapparaat op de kamer zoals vermeld, geen tapaschotel met bubbels gekregen zoals vermeld bij overnachting van meer dan 2 nachten, tv meer sneeuw dan beeld, gratis wifi werkt meer niet dan wel.
Voor mij geen geslaagd verblijf, iemand anders heeft hier misschien minder problemen mee.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed, wij willen het onze gasten graag helemaal naar de zin maken en vinden het erg jammer dat u dit niet zo heeft ervaren. We willen ons ervoor excuseren dat er wat dingen ontbraken op uw kamer, we hadden dit graag recht gezet als u ons even een belletje had gegeven bij de receptie. De waterkokers verstrekken we inderdaad niet meer op de kamers, aangezien we 24/7 koffie en thee aan bieden in de lobby, zoals u zelf al aangaf.
We hopen dat de propere kamer het een beetje goed heeft kunnen maken en dat u goede herinnering over heeft gehouden aan uw bezoek aan Nieuwpoort.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 augustus 2020

- Onthaal : tip top in orde. Vriendelijk met juiste info.
Via Tui geboekt, was sprake van een Tapas schotel bij boeking vanaf 2 dagen.
Omwille van Covid19 kon dit niet doorgaan, maar werd gecompenseerd door
aanbod gratis drankje voor ons hele gezin.
- Kamer : 214 op 2de verdieping. Prachtig. Ruim tweepersoonsbed met stapelbed
voor de kinderen. (10 en 12 jaar oud.) Badkamer heel proper onderhouden.
Laminaat op kamer, steeds pluspunt kwestie van properheid.
Televisie werkte perfect, dit in tegenstelling tot een vorige beoordeling van
anderen.
- Ontbijt : verzorgd en alles aanwezig wat moet.
- Personeel : vriendelijk, onmiddellijk beschikbaar en heel hulpvaardig.
- Zwembad : volgens de kinderen perfect. Niet druk en heel proper.
- Covid19 maatregelen tot in detail gevolgd. Nooit moment gehad waarop wij
dachten dat wij ons onveilig moesten voelen.
- Avondeten : 1x in otel gegeten. Beperkte kaart, maar verzorgd en lekker !
- Parking : 60 cent/uur. Maar niet verplicht. Je kan perfect op straat parkeren.
- Bar : perfect mogelijk om 's avonds een drankje uit de frigo mee te nemen en te
genieten op de kamer. Democratische prijzen.

Kortom : aanrader, zeker prijs-kwaliteit. Overal dichtbij. Wij komen zeker terug.

Kamertip: 2de verdieping, kamer 214. Proper en net. Ruim 2-persoonsbed met bijhorend stapelbed voor 2 kinderen. Enige minpunt : geen balkon.
Beoordeeld op 10 augustus 2020

Alles was tiptop inorde zeker voor herhaling vatbaar super van genoten staan altijd klaar om u te helpen..we waren met ons gezin en we voelden ons ook heel veilig ivm covid-19 Alles verliep vlot en met de nodige afstand en hygiëne...

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Muriel D., General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2020

Beste Melissafernando,
bedankt voor uw beoordeling.

We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons. We zijn ook blij dat u tevreden was met de maatregelen die wij vanwege Covid-19 hebben genomen om de veiligheid van onze gasten en onze medewerkers te garanderen. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij uw volgend bezoek aan Nieuwpoort.

Met vriendelijke groeten,