13 juli 2018 beoordeeld

Nieuw,gezellig, mooi, netjes,leuke kamers,goede bedden,lekker ontbijt, en vriendelijke service.
Zeer goed gelegen,en dus ook een goede uitvalbasis voor het verkennen van de streek,voor zowel de zee ,als het hinterland

• Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van ibis Styles Nieuwpoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Jean, dank u voor de lovende feedback.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van een fijn verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met het comfort van uw kamer, onze gunstige ligging en ons lekkere ontbijt.

Ons team dankt u voor het compliment over onze service en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Nieuwpoort!

Warme groeten,

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal bij aankomst maar weinig info.
Kamer was ok, wij hadden kamer voor 6 en waren met 4. Bij maximale bezetting wel krap. Bedden heel goed. Badkamer ok, geen wc-borstel aanwezig. Elke dag nieuwe handdoeken, hoewel niet om gevraagd. Geen frigo aanwezig, enkel in de superieure kamers van 2. Geen terras, wel jammer. Airco aanwezig.
Ontbijt sober maar lekker. Als je laat gaat heel weinig keuze, wordt niet altijd bijgevuld. Weinig plaats voor aantal hotelgasten. Zelf afruimen, jammer genoeg doet niet iedereen dit.
Parking gratis bij meerdere nachten, maar te weinig parking voor alle hotelgasten.
S nachts geen last van lawaai buiten of in gangen.
Wel ver gelegen van Nieuwpoort-Bad, geen tramhalte in directe buurt, auto nodig.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie

Beste Heidi, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het verheugt ons dat uw verblijf bij ons over het algemeen naar wens was en dat u ons warme onthaal op prijs wist te stellen.

Het klopt dat er standaard geen toiletborstels aanwezig zijn op de kamers omwille van onze hygiënische voorschriften.

Het doet ons plezier dat u van ons ontbijt heeft genoten! Het spijt ons dat het buffet niet snel genoeg werd aangevuld: tijdens een drukkere periode kan dit wel eens voorvallen.

Graag geven we u mee dat we een shuttle service aanbieden naar het strand voor een zeer voordelige prijs! Op afspraak brengt de shuttle u dan weer naar het hotel.

Met vriendelijke groet, en hopelijk tot een volgende keer!

7 juli 2018 beoordeeld

zoals altijd goed, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, mooie grote kamer, mooi zwembad, sauna en stoombad. Te weinig personeel(besparingen!), onderbemand, receptie moest inspringen voor bar. Persoon achter de bar moest drank en eten verzorgen, was nochtans heel vriendelijk en rap, maar heeft natuurlijk maar twee handen. Verder een heel aangenaam verblijf, Door een groep jonge Amerikaanse sporters was het met momenten druk, maar dit kan je in elk hotel meemaken van de keten. Spijtig dat nu bijna overal de eigen parking betalend wordt. Vroeger was dit in de keten niet zo.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1 juli 2018 beoordeeld

Ontvangst was matig barman moest incheck doen 8€ betaald voor parkeerplaats die niet afgesloten is en waar het zoeken is naar plaats. Inkomhal & bar oogt zeer stijlvol . Kamers zijn sober geen shampoo aanwezig geen stopcontact(enkel buitenlands) in badkamer wel in slaapkamer maar niet aan spiegel (scheren ,stijltang) douche is glad ,geen toilet borstel(dit is toch noodzakelijk ) Zwembad is kinderbad en is voor de bezetting zeer klein 5 ligstoelen haman & sauna ook maar geschikt voor 2 personen.Ontbijt lekker maar personeel kan niet volgen het aanvullen liet op zich wachten tafels werden niet afgekuist. Algemene indruk mooi ogend hotel waar op service en personeel serieus en bespaard word !!! Ver van Nieuwpoort- bad auto nodig.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige ontvangst gehad bij aankomst. Mooie standaardkamers. Ontbijt heel standaard, het aanvullen liet wat op zich wachten. Het personeel deed zijn best maar waarschijnlijk met te weinig mensen. 2e dag was er een automeeting in Nieuwpoort en hotel zat vol. Er waren onvoldoende plaatsen om iedereen te zetten om te kunnen ontbijten. 2x terug moeten gaan om een plaatsje te vinden. En qua aanvullen van buffet was het nog minder dan 1e ochtend. Veel dingen waren leeg en het lag er heel wanordelijk bij. Locatie is beetje ver van Nieuwpoort. We komen hier niet meer terug..

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste gast, dank u voor uw feedback.

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal naar wens bleek.

We noteren hierbij het ontbreken van stopcontacten op de kamer en toiletproducten op de badkamer, en zullen kijken wat we aan deze probleempjes kunnen doen. Het doet ons plezier dat u van het ontbijtbuffet genoten heeft.

Onze excuses als u wat langer heeft moeten wachten op het aanvullen van het buffet: tijdens het hoogseizoen kan dit al eens voorvallen.

We zijn inderdaad niet vlakbij het strand gelegen maar bieden wel een voordelige shuttle service aan die op afspraak van en naar het hotel rijdt.