Beoordeeld op 17 augustus 2016

Leuke b&b met een goede ligging en parkeergelegenheid. Het ontbijt was zeer lekker en de rolluiken op de kamer zijn ook een pluspunt. De inrichting is eerder ouderwets, er is geen airco op de kamer en de trap is niet verder afgewerkt. Een aanrader voor iedereen die tot rust wil komen tijdens een weekendje aan zee

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zalige b&b op de zeedijk. Heerlijk ontbijt dat in gangen wordt opgediend. Heel vriendelijke uitbaters. Genoten van ons weekend.
Is nog een klein huisje tss de grote gebouwen. Hangt ook een heel huiselijke ontspannen sfeer. Nog wel een beetje afwerking aan maar de hele sfeer daar maakt dit goed.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 november 2015

Wat een geweldige B&B is dit. Perfecte locatie op de dijk met 2 eigen strandcabines voor de gasten. Parking achteraan de B&B waar je wel moet voor bijbetalen. Perfecte ontvangst door enthousiaste uitbaters met uitstekende propere ruime kamers en een heerlijk groot bed met goeie matras, niet te hard, niet te zacht.
Het ontbijt is beter dan in een 5 sterren hotel. Je wordt bediend door de vrouw des huizes en mag beginnen met Cava als je daar zin in hebt.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 3 februari 2015

Wij logeerden in de kelder, een heel mooie en frisse kamer,met het warme weer van toen.
Super lieve en vriendelijke gastheer en gastvrouw.
Het ontbijt is fantastisch,het word in verschillende gangen opgediend,en het "coupke" maakt het helemaal compleet!
Echt een aanrade.

Kamertip: Ik zou terug voor de kamer in de kelder kiezen,lekker fris! Een kamer dient voor te slapen, en niet voor er heel de dag in te vertoeven
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 27 oktober 2014

Je wordt door Ann en Frankie hartelijk ontvangen met een glaasje bubbels. Ik kan alleen maar spreken over de kamer met zeezicht op de eerste verdieping, maar die is zeker ruim genoeg en ideaal voor een weekendje relaxen.

Het ontbijt is hemels meer dan genoeg om de voormiddag door te geraken. 's Morgens komt de geur van verse broodjes, koffie en koffiekoeken je tegemoeten de warme chocolademelk wordt nog klaargemaakt zoals het moet: in een steelpannetje met pure chocolade gesmolten in melk.

Voor ons is dit een jaarlijjkse traditie geworden.

Datum van verblijf: januari 2014