“Uitzondelijke keuken!!!!!”
Beoordeling van Barbouni

Barbouni
Geclassificeerd als nr. 3 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
18 februari 2018 beoordeeld

Op een zaterdagavond moet je zeker reserveren.
We namen er de visschotel ( eigenlijk krijg je een reeks zee gerechten, gaande van schelpen, vis tot inkvis) alles zeer vers en heel lekker bereid.
Ook de wijn van het huis is zeer lekker en aan democratische prijs evenals de andere dranken.
Echt een must als je in Nieuwpoort komt. Maar zeker reserveren want de zaak loopt als een trein.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op woensdag middag de lunch gaat nuttigen in dit restaurant en tevreden terug buiten gekomen. Voor een eerlijke prijs krijg je een voorgerecht, hoofdgerecht en koffie of thee. Telkens keuze uit twee gerechten. De bediening was vriendelijk en op de afrekening stonden geen verassingen. Kortom, als je op de middag in Nieuwpoort bent is dit een aanrader!

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van menu De wandeling. Lekkere hapjes doorheen de avond. Een klein dessertje had het wel compleet gemaakt. Vriendelijke bediening.

10 februari 2018 beoordeeld

De calamares waren zoals op het bord fluisterend stond aangegeven "wellicht de beste die we ooit hebben gegeten". Zeker als onderdeel van een uitstekende dagschotel aan 16 euro. Vlotte bediening en heel behulpzame patron, die je aan interessante adresjes uit de buurt helpt. Toch jammer dat we onze paar woordjes Grieks niet konden oefenen, wegens niemand Griekstalig in de zaal. Voor een vlotte dagschotel gaan we er zeker terug, Ook het Grieks ontdekkingsmenu dat onze buren wegens verjaardag voorgeschoteld kregen zag er zalig uit.

2 februari 2018 beoordeeld

2 dagen, 26 & 27 / 01, Nieuwpoort en 2 maal in dit restaurant gaan eten. Waar voor je geld, een absolute aanrader !!! Wij hebben s'middags de dagschotel genomen en dat heeft ons aangezet om er s'avonds terug te komen. Een mengeling van mediteraanse geuren en smaken met produkten van hier, dat is TOP. De ontvangst en de bediening ook perfect. Een dikke proficiat aan iedereen en hou het zo a.u.b. Wij komen zeker terug. En wat op de muur geschreven staat : " er wordt gefluisterd dat de calamares hier het beste zijn " , wel dat mag nu luidop gezegd worden, nog nooit zo'n lekkere gegeten, proficiat Chef .

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Barbouni bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Barbouni geweest? Deel je ervaringen!