Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (91)
Beoordelingen filteren
91 resultaten
Waardering van reizigers
18
35
24
6
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
18
35
24
6
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 91 beoordelingen
Beoordeeld op 3 september 2020

10min moeten wachten tot ze kwamen opnemen na 2x teken te doen. Wafel en coupe besteld. Coupe kwam na 5min.
Wafel was er nog niet na 40 min.
Hiervan melding gemaakt. Ze vielen uit de lucht. Garçon kon geen bestelling van 4stuks onthouden. 10min later kwam de wafel zonder excuses maar met veel gemor. Garçon beweerde zelf dat er maar een achterstand was van een kwartier. Terwijl ik hem confronteerde met het kasticket. Klantvriendelijk 0%
Wafels zijn niet vers, worden opgewarmd in de oven!
Wij hadden kleintje bij van 10 maand, dat is niet gemakkelijk om deze een uur bezig te houden door amateurisme van garçons.
Het was irano(garcon van tussen 40 en 50)
Tijdens het wachten gezien dat de tafels echt niet werden ontsmet in deze corona tijden. Slechts met natte doek waar ze meerdere tafels mee deden.
Geen enkele registratie voor covid van aanwezigheid!
Hier komen nochtans veel ouder publiek, die een risico publiek zijn!
1 x geweest maar nooit weer!

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank Bram D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Sinds enkele jaren probeert Floreal zijn taverne op te waarderen, wat redelijk lukt. De bediening is er op vooruitgegaan, het aanbod ook.
Hier kan je nu terecht voor een heerlijke snelle lunch. Stel me wel de vraag waarom ze tafels hebben geplaatst in de buurt van de automatische opengaande deur.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank derRaffe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 februari 2020 via mobiele applicatie

Oudbollig, inrichting en de wijze waarop men hotelgasten benaderd is niet meer van deze tijd. Vorige eeuw, sixties. Zwembad is maar beperkt open openingsuren voor hotelwezen niet meer van deze tijd. Ontbijt beperkt, eten in refter, juist een internaat.Personeelvdoet hun job, weinig vriendelijk. Prijs vrij hoog in vergelijking met de accomodatie. Er zijn kortingen voor hotelgasten aangesloten bij de Voorzorg en het ABVV maar dan moet je niet boeken via booking. com. Korting vervalt dan. Duur betaald weekend, 1 keer nooit meer.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 1953mondam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2019

vriendelijk onthaal. . Gerieflijk buitenterras met kindertuigen . Vriendelijke ontvangst. Trap in studio = moeilijk voor handicap. 's morgens zéér druk bij ontbijt, en soms wachten naar gezamenlijke tafel. Trams maken veel lawaai.

Kamertip: trap in studio is moeilijk voor invalide...
Datum van verblijf: september 2019
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank sienemma
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

De hotelkamers zijn in appartement vorm met een separate leefruimte met kitchenette en een daarvan apart slaapkwartier.
Iedere kamer heeft één of meer trappen naar het leefgedeelte en en naar het slaapgedeelte.
Het hotel is gelegen op een zeer ruime stuk grond parallel met de IJzer vaargeul en heeft heel wat sportfaciliteiten met veel groen.
Op het volledig hotelterrein is een redelijk snelle gratis WiFi verbinding voorhanden.
In een apart gebouw is het hotel restaurant “De Kotter” gelegen.
Daar is er bediening aan tafel.
De geserveerde maaltijden zijn zeer lekker en gevarieerd, doch de bediening (wachttijden tussen de verschillende gangen) is aan de trage kant.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank jcob1374
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken