“We komen zeker terug ”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hemels ! We bezochten reeds verschillende sterrenrestaurants met meestal een goed gevoel achteraf maar hier werden we zodanig verrast, niet enkel door de gerechten maar zeker ook door de symphatie van de uitbaters. Het is dikwijls anders. Dean

Datum van bezoek: augustus 2023

16 maart 2024 beoordeeld

Alles was perfect, chef Bart( mijn favoriete chef kok) . Super bedankten vrouw Sandra waren heel professioneel maar toch super relax met een leuke (grappige) bediening. Ook de rechterhand van Chef Bart, Philip verdient veel lof. Kortom... een dikke pluim voor het ganse team. Chapeau. Wij komen zeker terug.❤️

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
9 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond. Lekker eten (wel veel) maar zo uitzonderlijke combinaties die er recht op waren. Excellente wijnkaart! Leuke aanwezigheid van de chef en zijn echtgenote en partner. Een eersteklas adresje. Te herhalen!

Datum van bezoek: maart 2024
30 januari 2024 beoordeeld

Steeds even lekker. En ook gezellig. Beste wijnkaart , vooral in Witte Bourgogne, dit is in Belgie niet vergelijkbaar.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
16 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds enige tijd, en na verschillende andere ster-gekwoteerde restaurants bezocht te hebben, op onze wens-lijst, daar eindelijk geraakt. Uiteraard was alles uitgekiend- lekker, dat was ook verwacht. Maar behalve dat was ook de vriendelijke en hartelijke ontvangst van de gastheer/-vrouw + collega aangenaam. Het is in sommige sterren-(soms zelfs niet) restaurants dikwijls anders. Bravo. Dean

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Bartholomeus Heist Aan Zee bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Bartholomeus Heist Aan Zee geweest? Deel je ervaringen!