TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor een weekendje aan zee kwamen we op dit hotel als een van de weinige waarbij kamers beschikbaar waren. Voor 260€ per nacht mag het zelfs in Knokke wel iets meer zijn per nacht. Helaas was dit echter een oud hotel dat de eigenaars hebben proberen te moderniseren i.p.v. terug in zijn luxe te brengen van weleer. De gangen ruiken naar de openhaard die in de “wat ooit een bar geweest moet zijn” staat. Er staat veel rommel ( oude koeltogen, papieren, boeken,...). In de kamers is het een bijeenraapsel van oude en nieuwe meubels. Een zeer goed bed en een giga breedbeeld tv wordt aangevuld met oude versleten meubels die thans gepimped zouden kunnen worden. De badkamer is oud met een vies douchegordijn. Dus gewoon zwaar overpriced. Mocht dit onder de 200€ per nacht zitten dan had je een 3 sterren plus die de verwachting waard zou zijn. Helaas niet het geval dus matige ervaring. Ook parkeren bij het hotel kost je voor de deur 5€/dag. Hotel biedt dit aan in hun achtertuin voor 25€/ dag. Echte service zou zijn, parkeren voor onze gasten die 1 nacht blijven gratis. Zeker gelet op de prijs per nacht. Nee ik zou voor een different “approach” gaan. Tip aan de eigenaars : laat uw klanten luxe ervaren van weleer en maak het authentiek i.p.v. dikke zwarte verf over de linoleum te doen en dan te denken dat het “modern” is.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 6 september 2017

wij boekten dit last minute,moesten overschrijving gebruiken.Bij aankomst dachten wij in "de green",is hun restaurant, nog iets te eten,maar hoorden al grommen in de keuken,was niet meer mogelijk..ontbijt:eerste dag was koffie schaars,een theedame behandelde koffie als iets kostelijks,kreeg 1 tas en moest dan bedelen,tweede dag ok!
Bij die zomerse avond zaten vrienden van de uitbater net onder ons raam tot een stuk in de nacht te keuvelen.Het sluiten van deuren,naast,boven,onder ons maakt te veel lawaai!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Niet heen gaan, vreselijk verblijf. Onhygiënisch en kindonvriendelijk.
Bij navragen wat er allemaal in de omgeving te doen is krijg je: ja eigenlijk helemaal niks. Te horen, zonder te proberen mee te denken wat leuk is voor hun gasten.
Ook de drank in het barretje staat er al zo lang dat de kleuren van de drank volledige vergaan zijn.

Maar dat is nog niet het ergste, nl de eigenaar! Vreselijk onbeschofte vent. Die compleet uit z'n plaat gaat als je hem wat navraagt over de rekening. Schreeuwen en leugens ophangen dat alles duidelijk voorafgaand gemeld wordt. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandelt en belazerd.
De Prijs kwaliteit is überhaupt al totaal uit verhouding. Duur ontbijt en bij het vragen voor een sapje voor ons dochtertje mochten we daar nog 7 euro extra voor betalen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Nog nooit zo een vreselijk verblijf gehad. Kind onvriendelijk hotel waar binnen gerookt wordt. En zelfs op de kamer de rooklucht van je voorganger te ruiken is.
Zeer onvriendelijke en onprofessionele eigenaar. Kamer geboekt voor 119 euro en vervolgens wordt er 240 euro gerekend. Vriendelijk gevraagd waar dat aan lag? Enorm grote bek gekregen en geschreeuw dat ik maar een advocaat moet nemen.
Ook de wijn staat te lang open is zuur, bij opmerken hiervan wordt er gezegd dat dat niet kan en dat het gewoon goede wijn is, geen ander glas gekregen.
Ook de verwarming werkte niet terwijl t eind oktober is en enorm koud werd in de nacht op de kamer.
Enorme afzetterij hier!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 15 september 2016

Het hotel is mooi gelegen in Knokke-Heist, rustig, maar wel sterk verouderd, tapijt op de trappen is versleten, alle deuren klemmen, daarom veel te duur voor de kwaliteit die geleverd wordt, ook het parkeerveld waar je 25 euro voor moet betalen. Het personeel is onverschillig en geeft nauwelijks informatie, absoluut niet service-gericht. Er wordt gezegd: we doen de deur van de parkeergarage open, maar er gebeurt niets. Terras bij de kamer aan de achterkant is leuk.

Kamertip: Kamer aan de achterkant
Datum van verblijf: september 2016