Beoordeeld op 20 oktober 2019

Gezien het hier een drie sterren hotel betreft beantwoordt het aan deze klassering..
Zeer vriendelijke gastvrouw, nette kamers en verzorgd ontbijt..
De ligging is uitstekend, rustig maar op korte wandelafstand van shops en restaurants..voor de strandliefhebbers is het slechts 500m stappen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 21 september 2018

Kleinschalig rustig hotel in villastijl met vriendelijke eigenaars en rustige goed onderhouden kamers met alle comfort. Een paar kamers hebben een vrij groot terras met ligbedden. Het ontbijt is prima. Rond hotel is parking voor de gasten, maar betalend en vrij prijzig. Ruimte om fiets(en) te stallen. Gratis wifi. Uitstekend voor een kort verblijf. We kwamen er al eerder...en komen er graag terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij logeerden in hotel les Arcades en hebben genoten van de plezierige sfeer, de ruime kamer met de keurige badkamer. Alles was heerlijk schoon en de bedden sliepen perfect. Een “zomer dekbed” zou plezierig geweest zijn want dit dek was erg warm.
Het hotel ligt fijn dichtbij de boulevard en de vele winkels en restaurants, als vanouds genoten wij van het shoppen en de leuke lekkere terrassen.
Het is fijn dat je bij het hotel op eigen terrein kunt parkeren.
In de ochtend wordt er een geweldig ontbijt geserveerd met een enorme keuze aan broodsoorten, fruit, yoghurts, eieren etc. Echt genieten!
Als wij weer naar Knokke gaan komen wij zeker terug in dit fijne, persoonlijke hotel!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

Deze mooi gelegen villastijl-hotel kort bij het centrum is mooi onderhouden. Op de kamer is alle comfort aanwezig. Wij lagen op kamer 3 op de 1ste verdiep achterkant en vrij rustig.
Het ontbijt is vrij uitgebreid. Eieren zoals gewenst op verzoek aan de vriendelijke huisbazin.
Wij lieten ons vertellen dat dit derde generatie hoteliers zijn. Dat kan al tellen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 17 april 2017

Proper ontbijt-hotelletje met een goede centrale ligging en vriendelijk onthaal.
Kamers op de 3de verdieping zijn nieuw, groot, mooi ingericht en voorzien van een ruime badkamer.
Parking rond het hotel aanwezig maar vrij prijzig ( 15,- €/dag).
Gratis wifi en van zeer goede kwaliteit !
Een prima locatie voor een kort verblijf.

Kamertip: 3de verdiep zijn nieuwe kamers!
Datum van verblijf: april 2017