“Toprestaurant”
Beoordeling van Caillou.

Caillou.
Geclassificeerd als nr. 18 van 268 Restaurants in Knokke-Heist
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was gewoonweg top. Eten, bediening en sfeer was echt zalig. Alles klopt hier gewoon. Ik denk dat het zeker niet lang meer zal duren voor er een ster zal toegekend worden door Michelin. Spijtig dat het momenteel maar een 14,5 gekregen heeft van Gault- Millau.
Zeker een echte aanrader

4 weken geleden beoordeeld

Top avond gehad! Zeer lekker gegeten. Fantastisch hoe de smaken gecombineerd worden, een hele beleving! Een jong en enthousiast team dat voor je klaar staat!

4 weken geleden beoordeeld

Gisterenavond een unieke ervaring beleefd van aankomst tot het behulpzaam boeken van de retour taxi. Heerlijk gegeten van heel verfijnde gerechtjes die met een sterrenzaak kunnen wedijveren. Ook de wine pairing per glas bleek een voltreffer. Van de vlotte service en goede communicatie tussen de leden van het team kan menig restaurant nog iets opsteken. Onvoorstelbaar wat deze jonge mensen op zo een korte tijd hebben kunnen realiseren. prijs / kwaliteit meer dan één ster waard.
Ons zie je zeker en vast terug.

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen gevraagd of we het tafeltje naast hetgene dat ons werd toegewezen mochten hebben. Het antwoord van de gastvrouw " als U dat gelukkig maakt" vonden wij niet echt vriendelijk...
Dit overschaduwde wat onze avond. De rest van de bediening was correct, maar ook niet echt hartelijk. Geen enkele keer werd na het afruimen van een gerecht gevraagd of het gesmaakt had...
Nu het heeft wel gesmaakt. De gerechten waren heel lekker. Prijs kwaliteit is heel goed. Ook een pluim voor de somelère die wel vriendelijk was en ons lekkere wijntjes aanraadde. Na de maaltijd kwam de chef ook nog aan tafel om te vragen of alles oké was geweest. Globaal een positieve ervaring, doch aan de gemoedelijkheid van de jonge gastvrouw en ploeg moet nog gewerkt worden...

Datum van bezoek: augustus 2021
Sander, Chef-kok van Caillou., reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Beste,

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek. Echter denk ik hier iets te moeten rechtzetten alvorens mensen van verkeerde mening zijn over onze bediening of restaurant. Door de opgelegde coronamaatregelen is het vaak zeer moeilijk (dragen van het mondmasker) over te brengen in welke mood wij iets bedoelen. Onze gastvrouw zaal bedoelde het zeker uiterst vriendelijk. Helaas is dat niet zo over gekomen. Wij staan garant voor een vlotte en vriendelijke ontvangst, zo ook voor jullie.
Ten andere is het jammer dat als ik als chef bij jullie aan tafel kom om polshoogte te nemen over jullie beleving, hiervan niets is gezegd, zodat wij een eventuele verkeerde indruk konden uitklaren. Helaas is het dan wel te lezen online. Buiten hier op te reageren kunnen wij dus verder niets meer doen, wat uiteraard uiterst jammer is. Mede omdat wij graag iedereen met een goed gevoel naar huis willen zenden na hun bezoek.
Onze gastvrouw en alle andere medewerkers zijn tevens ook zo opgeleid dat men niet na ieder gerecht de vraag stelt of alles lekker was, dit zou storend kunnen overkomen naar u toe. Daarom dat ik zelf steeds tracht bij iedereen aan tafel te komen.
Uiteraard zien we u graag nog een keer bij ons in het restaurant voor een hopelijk geslaagde passage. We sturen dit bericht enkel om dingen met u uit te klaren of recht te zetten, en tevens naar alle lezers van deze recensie.
Mvg
Sander & Camille

7 augustus 2021 beoordeeld

Gewoon TOP!
Uitstekend eten met veel verschillende smaken. Alles vers en lekker.
Leuke wijnen.
Vriendelijke bediening.
Dit verdient een ster of twee.
Zeer lang op voorhand reserveren... een kleine 'hype'

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Caillou. bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

In Caillou. geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.