Opslaan

Beoordeeld op 9 augustus 2021
wouterd519
Berck, Frankrijk
via mobiele applicatie
Super voor kleine kinderen.

Beoordeeld op 5 augustus 2019
Iljavu
Sint-Michielsgestel, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 237 beoordelingen

Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

Voor gezinnen met kleine kinderen is dit een geweldige attractie. Er zijn veel attracties voor kinderen vanaf 100 cm en soms zelfs kleiner.

Iedereen die binnen gaat koopt een ticket van 10 euro (of 6.5 via groupon). Kinderen ´moeten´dan nog een bijkomend ticket van 10 euro betalen om op alle belangrijke attracties te mogen (je kan ook 2euro per attractie betalen, maar dan ben je veel duurder af). Als ouder kan je je kind op de attracties gratis vergezellen (1 ouder per kind)

Het is een klein park waar sommige zaken wel wat beginnen afbladderen of wat gedateerd uitzien, maar t is wel proper.

Ons dochter van 4 had een geweldige dag (en wij dan ook).

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 19 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk park voor gezinnen met kleine kids. Bij ons 3 en 4. Ze hebben zich de hele dag vermaakt. Persoonlijk vond ik het te duur voor wat je krijgt (60 euro entree). Bovendien slecht onderhouden. Zo is er een glijbaan waar je met jute zakken af moet, die zakken bestaan meer uit gaten dan uit stof. Dat kan de investering toch niet zijn en zegt wat over het hele park

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als eerste een paar tips hoe je het goedkoopste uit bent (wij niet omdat het pas in het park duidelijk werd).
Kinderen tot 3 jaar zijn gratis voor de standaard entree (excl. attracties, incl. dieren en speeltuinen). De standaard entree kan je via Groupon kopen. Voor alle kinderen (ook onder de 3) koop je een extra ticket voor onbeperkt toegang tot de attracties (volwassenen mogen er vaak niet in). Volwassen mogen gratis mee indien de kinderen jonger dan 3 jaar zijn.
Het park is echt leuk voor kinderen tot ca. 7 jaar. Onze kinderen zijn 2 en 5, ze hebben zich de hele dag vermaakt.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Het was voor ons een onaangename verrassing toen we aan de kassa te horen kregen dat we op onze prijsgunstige on line ticketten 10 euro per kind (4) extra moesten betalen zodat zij op alle attracties konden gaan. Dit stond nl nergens vermeld, noch op hun website noch op de website Groupon via dewelke wij de tickets kochten.

Het Park was een voltreffer voor de kinderen en interessant voor kinderen tot maximum 10 jaar.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Het park is geweldig voor de kinderen! Ze vermaken er zich volop. De shows zijn ook erg leuk maar wel erg jammer dat het niet in dr Belgische taal is. De show word 2 keer per dag gegeven dus ik zou zeggen doen dan 1 keer in het frans en 1 keer in het Belgisch zodat mijn kinderen het ook kunnen verstaan.
Ook miste in infoborden.
Verder was alles prima in orde!

Datum van activiteit: juli 2019