“Restaurant Antoine Broechem”
Beoordeling van Antoine

Antoine
Geclassificeerd als nr. 5 van 43 Restaurants in Eupen
16 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een perfecte lunch in een fantastisch kader met een supervriendelijke bediening. We raden het iedereen aan

Datum van bezoek: november 2021

18 juli 2020 beoordeeld

Tijdens een vakantieweek in Ost Belgien hadden we ook bij Antoine gereserveerd. Op weg naar daar reden we gewoon voorbij het restaurant, zo onopvallend is het gelegen in de straat. Des te groter is dan ook de verrassing als je binnenkomt. Een supervriendelijk en tegelijk ook heel gemoedelijk onthaal, een beetje alsof je te gast bent bij vrienden in hun huis.De volgende verrassing is dan bij de originele aperitiefkaart, met enkele verrassende non alcoholische cocktails. De volgende nieuwe verrassing is de menukaart die een volwaardig menu aanbiedt voor vegetariërs. Vegetariërs die gastronomisch willen gaan eten komen hier dus in de zevende hemel terecht. Alle gerechtjes waren echt superlekker, zowel de vegetarische als de niet vegetarische. Ook de bediening was super. Voor ons was het een superavond. Helaas dat we meer dan 200 km van hier wonen, anders zagen ze ons heel vlug terug.

Datum van bezoek: juli 2020
13 februari 2020 beoordeeld

Super vriendelijke,jonge uitbaters en hun personeel. Professionele aanpak en toch heel huiselijk! Elk hapje was een verrassing op zich! Smaken die betoverend werken! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
28 november 2018 beoordeeld

Vooreerst heel lekker gegeten. We konden genieten van verse ingrediënten wat ik heel erg apprecieer en bovendien heel lekker klaar gemaakt zoals de tartaar van faon was subtiel en delicieus, lekker! Het kalfsvlees was botermals en lekker! Het dessert, speciaal maar fenomenaal. Ook een heel huislijke sfeer, de lichten een beetje gedempt, de openhaard brandt en de bediening was al even hartelijk en bovendien kregen we mooi advies voor de wijntjes

Datum van bezoek: november 2018
9 oktober 2018 beoordeeld

Met vriendinnen hier uit eten geweest. We zijn allemaal verwende restaurant bezoekers, die veel uit eten gaan. Zelden wordt je dan weer eens echt verrast. Dit restaurant vormt hierop een positieve uitzondering. Het restaurant wordt gerund door een jong, maar professioneel en zeer enthousiast stel. De omgeving en setting is niet alledaags; het restaurant is gevestigd in een woonwijk, in het - verbouwde -ouderlijk huis van de gastvrouw. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije, persoonlijke maar toch professionele ontvangst en bediening. Aperitief en de eerste gangen nuttigden we in de tuin. Leuke spannende maar vooral heerlijke gerechtjes kregen we. Ook de presentatie was fraai.
Door de bovengemiddelde kwaliteit van het eten in combinatie met de fijne bediening en de gastvrijheid, is dit wat ons betreft zeker een aanrader. Een restaurant om terug te keren!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Antoine bekeken, bekeken ook

Moresnet, Provincie Luik

Eupen, Provincie Luik

In Antoine geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.