Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 104
Agoda.comUS$ 105
eDreamsUS$ 104
FindHotelUS$ 105
TripadvisorUS$ 104
Beoordeeld op 6 januari 2021

Datum van verblijf: januari 2021
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2021

Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2020

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Datum van verblijf: augustus 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Datum van verblijf: augustus 2020