Priceline
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Geen boekingstoeslagen
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Beoordeeld op 1 januari 2022

Dit is een hotel waar alles vlotjes loopt. Het is er gezellig, het personeel vriendelijk en behulpzaam. De kamers uiterst compleet en zeer netjes. Op enkele minuutjes van het centrum. Het oudejaarsavond diner was super excellent! Proficiat aan het volledige team, zo moet een hotel zijn. Hartelijk dank!

Datum van verblijf: december 2021
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Wij danken u voor de waarderende opmerking.

Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Alles is hier perfect! Ligging, parking, ontvangst, kamers, ontbijt, diner en de prijs! Zoek niet verder. We komen hier graag terug. De hoge venen liggen op nog geen kwartier rijden en je bent op 5 minuten in de stad. Het hotel is niet groot en de open keuken is een blikvanger.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met vrienden

Haartelijk dank!

Beoordeeld op 8 juni 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk weekendverblijf ervaren in dit hotel. Heel mooie kamer en goed bed. Heerlijk ontbijt en dinner. Sublieme kok. Zeer vriendelijk personeel. Vlak bij het centrum. Het hotel heeft ook een binnenterras. Je kan gratis parkeren 100 meter vanaf het hotel. Uitladen kan voor de deur.

Kamertip: Ideaal gelegen om te wandelen en te fietsen
Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde met vrienden
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2021

Heelemaal bedankt.

Beoordeeld op 25 februari 2021

Dit vernieuwe hotel is zalig. Netjes en zo gezellig door al het hout. Eenvoudige kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig : lekker warme douche, handdoeken, haardroger, zeep, lekker bed,....
Door Covid kregen we ontbijt op de kamer. Je maakt je keuze voor het ontbijt op voorhand de avond ervoor. Je geeft ook het gewenste uur op. Super lekker en in orde. Ook het avondmaal hebben we op de kamer genomen en was dik in orde.
Er zijn zalige wandelingen te maken in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2021
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2021

Dank U!

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Wij (twee koppels) hebben een hoogst aangename avond , maaltijd, overnachting én ontbijt genoten in dit erg leuke hotel.
De viergangenmenu was van erg goede kwaliteit , de kamers zijn top, hoewel ik het douche/toiletontwerp niet de gelukkigste keuze van de ontwerper vindt) en het ontbijt was copieus. Als wij dan constateren dat wij voor deze 4 personen overnachtingen, met 4 x viergangenmenu , aperitieven,gratis )tapas (zes per koppel) twee flessen wijn en een 4 x erg lekker ontbijt, allemaal tot bij ons gebracht door erg vriendelijke bediening, en wij daar per persoon € 118 voor betaalden , dan zeggen wij dat dit een top kwaliteits/prijsverhoudings deal was.
Dus, twijfel niet....gewoon doen !!

Datum van verblijf: oktober 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Dank U!