eDreams
Agoda.com
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 8 juni 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk weekendverblijf ervaren in dit hotel. Heel mooie kamer en goed bed. Heerlijk ontbijt en dinner. Sublieme kok. Zeer vriendelijk personeel. Vlak bij het centrum. Het hotel heeft ook een binnenterras. Je kan gratis parkeren 100 meter vanaf het hotel. Uitladen kan voor de deur.

Kamertip: Ideaal gelegen om te wandelen en te fietsen
Datum van verblijf: april 2021
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2021

Heelemaal bedankt.

Beoordeeld op 25 februari 2021

Dit vernieuwe hotel is zalig. Netjes en zo gezellig door al het hout. Eenvoudige kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig : lekker warme douche, handdoeken, haardroger, zeep, lekker bed,....
Door Covid kregen we ontbijt op de kamer. Je maakt je keuze voor het ontbijt op voorhand de avond ervoor. Je geeft ook het gewenste uur op. Super lekker en in orde. Ook het avondmaal hebben we op de kamer genomen en was dik in orde.
Er zijn zalige wandelingen te maken in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2021
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2021

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Wij (twee koppels) hebben een hoogst aangename avond , maaltijd, overnachting én ontbijt genoten in dit erg leuke hotel.
De viergangenmenu was van erg goede kwaliteit , de kamers zijn top, hoewel ik het douche/toiletontwerp niet de gelukkigste keuze van de ontwerper vindt) en het ontbijt was copieus. Als wij dan constateren dat wij voor deze 4 personen overnachtingen, met 4 x viergangenmenu , aperitieven,gratis )tapas (zes per koppel) twee flessen wijn en een 4 x erg lekker ontbijt, allemaal tot bij ons gebracht door erg vriendelijke bediening, en wij daar per persoon € 118 voor betaalden , dan zeggen wij dat dit een top kwaliteits/prijsverhoudings deal was.
Dus, twijfel niet....gewoon doen !!

Datum van verblijf: oktober 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zeer degelijk en kraaknet hotel met een uitzonderlijk goede en verfijnde keuken. Super vriendelijke bediening en alles aan klantvriendelijke prijzen.
Een Hotel waar we met plezier zullen terug komen in de toekomst.

Datum van verblijf: augustus 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Dank U! Gaar zien wij U weer!

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Proper hotelletje in een rustige straat. Nette, recente kamers in hout afgewerkt. Voelt sauna of blokhutachtig aan. Lekker en voldoende vers ontbijt voor een lage prijs. Een aanrader. Mag van ons 3* krijgen.

Datum van verblijf: augustus 2020