Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams110 US$
FindHotel110 US$
Agoda.com110 US$
Priceline110 US$
Tripadvisor110 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 25 februari 2021

Dit vernieuwe hotel is zalig. Netjes en zo gezellig door al het hout. Eenvoudige kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig : lekker warme douche, handdoeken, haardroger, zeep, lekker bed,....
Door Covid kregen we ontbijt op de kamer. Je maakt je keuze voor het ontbijt op voorhand de avond ervoor. Je geeft ook het gewenste uur op. Super lekker en in orde. Ook het avondmaal hebben we op de kamer genomen en was dik in orde.
Er zijn zalige wandelingen te maken in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2021
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2021

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Wij (twee koppels) hebben een hoogst aangename avond , maaltijd, overnachting én ontbijt genoten in dit erg leuke hotel.
De viergangenmenu was van erg goede kwaliteit , de kamers zijn top, hoewel ik het douche/toiletontwerp niet de gelukkigste keuze van de ontwerper vindt) en het ontbijt was copieus. Als wij dan constateren dat wij voor deze 4 personen overnachtingen, met 4 x viergangenmenu , aperitieven,gratis )tapas (zes per koppel) twee flessen wijn en een 4 x erg lekker ontbijt, allemaal tot bij ons gebracht door erg vriendelijke bediening, en wij daar per persoon € 118 voor betaalden , dan zeggen wij dat dit een top kwaliteits/prijsverhoudings deal was.
Dus, twijfel niet....gewoon doen !!

Datum van verblijf: oktober 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zeer degelijk en kraaknet hotel met een uitzonderlijk goede en verfijnde keuken. Super vriendelijke bediening en alles aan klantvriendelijke prijzen.
Een Hotel waar we met plezier zullen terug komen in de toekomst.

Datum van verblijf: augustus 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Dank U! Gaar zien wij U weer!

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Proper hotelletje in een rustige straat. Nette, recente kamers in hout afgewerkt. Voelt sauna of blokhutachtig aan. Lekker en voldoende vers ontbijt voor een lage prijs. Een aanrader. Mag van ons 3* krijgen.

Datum van verblijf: augustus 2020

Beoordeeld op 21 juli 2020

We verbleven drie nachten in Hotel Sleepwood in Eupen. Het hotel bevindt zich op wandelafstand van het gezellige verkeersarme (bepaalde uren) stadscentrum waar er tientallen terrasjes en vele lekkere restaurants zijn. Ook het hotel zelf beschikt over een eigen restaurant, maar daar gingen we jammer genoeg niet eten. Je kan parkeren op een gratis parking op 150m van het hotel.
De kamers (en andere delen van het hotel) zijn voor een groot deel uit hout en natuurlijke materialen gemaakt en ogen zeer warm en uitnodigend. De bedden zijn gewoonweg fantastisch. Nog nooit zo een goede matras gehad op hotel! Er is een TV met Netflix en gratis Wi-Fi. De kamers zijn bovendien heel rustig en we hadden totaal geen last van lawaai van andere gasten.
De hoteleigenaars zijn ietsje gereserveerd en rustig, maar heel vriendelijk en geven je een welkom gevoel. Het ontbijt was niet overdreven uitgebreid, maar zeker voldoende en de kwaliteit ervan was gewoonweg top! Vooral de versgemaakte fruitsla en de gerookte zalm konden ons enorm bekoren.
Als ik één minder puntje moet opnoemen aan dit hotel dan zou ik zeggen de indeling van de kamer. De douche en wc bevinden zich in een kleine ruimte en het water spat wel tot aan het toilet. Ook de pompbak was voor ons veel te laag, maar dat is persoonlijk. Koffie of thee op de kamer zou misschien ook nog extra kunnen worden aangeboden.
Al bij al een tophotel in zijn prijsklasse! Ten zeerste aan te bevelen! We komen zeer graag nog eens terug! (9/10)

Datum van verblijf: juli 2020