Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline110 US$
eDreams110 US$
FindHotel110 US$
Agoda.com109 US$
Tripadvisor110 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Datum van verblijf: augustus 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Datum van verblijf: augustus 2020

Beoordeeld op 26 juni 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020