eDreams
Etrip
Beoordeeld op 26 juni 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Beoordeeld op 26 november 2019 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 17 november 2019

Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
ArthurGenten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019