Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Proper hotelletje in een rustige straat. Nette, recente kamers in hout afgewerkt. Voelt sauna of blokhutachtig aan. Lekker en voldoende vers ontbijt voor een lage prijs. Een aanrader. Mag van ons 3* krijgen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Beoordeeld op 21 juli 2020

We verbleven drie nachten in Hotel Sleepwood in Eupen. Het hotel bevindt zich op wandelafstand van het gezellige verkeersarme (bepaalde uren) stadscentrum waar er tientallen terrasjes en vele lekkere restaurants zijn. Ook het hotel zelf beschikt over een eigen restaurant, maar daar gingen we jammer genoeg niet eten. Je kan parkeren op een gratis parking op 150m van het hotel.
De kamers (en andere delen van het hotel) zijn voor een groot deel uit hout en natuurlijke materialen gemaakt en ogen zeer warm en uitnodigend. De bedden zijn gewoonweg fantastisch. Nog nooit zo een goede matras gehad op hotel! Er is een TV met Netflix en gratis Wi-Fi. De kamers zijn bovendien heel rustig en we hadden totaal geen last van lawaai van andere gasten.
De hoteleigenaars zijn ietsje gereserveerd en rustig, maar heel vriendelijk en geven je een welkom gevoel. Het ontbijt was niet overdreven uitgebreid, maar zeker voldoende en de kwaliteit ervan was gewoonweg top! Vooral de versgemaakte fruitsla en de gerookte zalm konden ons enorm bekoren.
Als ik één minder puntje moet opnoemen aan dit hotel dan zou ik zeggen de indeling van de kamer. De douche en wc bevinden zich in een kleine ruimte en het water spat wel tot aan het toilet. Ook de pompbak was voor ons veel te laag, maar dat is persoonlijk. Koffie of thee op de kamer zou misschien ook nog extra kunnen worden aangeboden.
Al bij al een tophotel in zijn prijsklasse! Ten zeerste aan te bevelen! We komen zeer graag nog eens terug! (9/10)

Datum van verblijf: juli 2020

Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

De kamer is heel erg mooi en praktisch ingericht. Je ziet dat erg goed over nagedacht is. Het is een rustig hotel met heerlijk ontbijt en prima service. Het staat in een leuk plaatsje in een mooie omgeving. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2019
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Beoordeeld op 19 juli 2019

Hoewel het hotel vol geboekt was, geen tot weinig geluid gehoord van andere hotelgasten
Het ontbijt was subliem en vers gemaakt door de hoteleigenaar en zijn vrouw, je eitje werd a la minute bereidt op de wijze die je verkoos
Zeer goed bedden, een weldaad voor een zwakke rug
Bij het inchecken had je de keuze tussen bruisend of niet bruisend water ,dit werd ter plaatse gemaakt

Kamertip: er is een lift
Datum van verblijf: juli 2019
Bedank 23.902.310
ArthurGenten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Hartelijk dank!

Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Een mooi, verzorgd en schoon hotel met vriendelijk personeel.
We hadden niet verwacht dat het midden in de stad zou liggen. Des al niet te min een aanrader dit hotel.
Je kunt heerlijk wandelen in de buurt!

Datum van verblijf: juni 2019
ArthurGenten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019