Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 103
eDreamsUS$ 103
FindHotelUS$ 103
Agoda.comUS$ 103
EtripUS$ 103
TripadvisorUS$ 103
Beoordeeld op 26 november 2019 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde voor zaken
Arthur Genten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Beoordeeld op 17 november 2019

Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
ArthurGenten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Beoordeeld op 29 oktober 2019

Kamertip: Zimmer nach vorn zur Strasse waren nachts angenehm ruhig.
Datum van verblijf: oktober 2019
ArthurGenten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
ArthurGenten, Geschäftsführer van Sleepwood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019