“Gastronomische eetervaring”
Beoordeling van Restaurant Zin

Restaurant Zin
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Restaurants in Edegem
Beschrijving: Van harte welkom in ons culinair onderkomen: ZIN. Fijne eerlijke keuken
29 november 2023 beoordeeld

Gisteravond hebben we een onvergetelijke culinaire ervaring beleefd in dit restaurant. Het was alsof we een sterrenrestaurant binnenstapten, maar tot onze aangename verrassing was de prijs veel zachter dan je zou verwachten voor zo'n hoogwaardige eetervaring.
Vanaf het moment dat we binnenkwamen, werden we hartelijk verwelkomd door de gastheer. Zijn warme, gemotiveerde en authentieke benadering gaf de avond meteen een bijzondere sfeer.

Datum van bezoek: november 2023

26 november 2023 beoordeeld

Overheerlijk gegeten in een leuke setting. Lekker verfijnde keuken met lekkere aangepaste wijnen!
Als ik 1 klein minpuntje moet geven is het de akoestiek van het kleine gezellige restaurant! Vreselijk veel lawaai als iedereen aan het praten is en twee glazen wijn op heeft.
Een absolute aanrader ons zien ze ZEKER terug !

Datum van bezoek: november 2023
30 oktober 2023 beoordeeld

Wat een middag fantastisch! De gerechten 10/10 de wijnen 10/10 de presentatie en de sfeer…..en niet te vergeten gastheer Fe 11/10.

Datum van bezoek: oktober 2023
7 oktober 2023 beoordeeld

Overheerlijk gegeten en lekkere suggestiewijnen ! Fijne en aangename bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten aan chef, sommelier en ober!

Datum van bezoek: oktober 2023
28 september 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten en super wijnen, maar de bediening was vergelijkbaar met een ordinair wegrestaurant met vulgaire Hollandse moppen, enkel grappig voor onze gastheer. Zonder enige aanleiding ... heel jammer!

Datum van bezoek: september 2023

Reizigers die Restaurant Zin bekeken, bekeken ook

Edegem, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

In Restaurant Zin geweest? Deel je ervaringen!