“Top ervaring ! ”
Beoordeling van Restaurant Zin

Restaurant Zin
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Restaurants in Edegem
Beschrijving: Van harte welkom in ons culinair onderkomen: ZIN. Fijne eerlijke keuken
26 november 2023 beoordeeld

Overheerlijk gegeten in een leuke setting. Lekker verfijnde keuken met lekkere aangepaste wijnen!
Als ik 1 klein minpuntje moet geven is het de akoestiek van het kleine gezellige restaurant! Vreselijk veel lawaai als iedereen aan het praten is en twee glazen wijn op heeft.
Een absolute aanrader ons zien ze ZEKER terug !

Datum van bezoek: november 2023

30 oktober 2023 beoordeeld

Wat een middag fantastisch! De gerechten 10/10 de wijnen 10/10 de presentatie en de sfeer…..en niet te vergeten gastheer Fe 11/10.

Datum van bezoek: oktober 2023
7 oktober 2023 beoordeeld

Overheerlijk gegeten en lekkere suggestiewijnen ! Fijne en aangename bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten aan chef, sommelier en ober!

Datum van bezoek: oktober 2023
28 september 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten en super wijnen, maar de bediening was vergelijkbaar met een ordinair wegrestaurant met vulgaire Hollandse moppen, enkel grappig voor onze gastheer. Zonder enige aanleiding ... heel jammer!

Datum van bezoek: september 2023
6 augustus 2023 beoordeeld

Het concept van 'de zin' bestaat uit 5 voor- en hoofdgerechten en dito desserten, waaruit je je selectie mag maken. Het eten is steeds absoluut top, oprecht en met prachtige producten gemaakt. De zeer enthousiaste chef des huizes zal je ongetwijfeld een mooie en betaalbare wijn serveren die heerlijk aansluit bij al dat lekkers. Het restaurant binnen is mooi aangekleed, en bij goed weer is het eveneens zalig vertoeven op het terras. Kortom, een aanrader die je je niet zal beklagen.

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Restaurant Zin bekeken, bekeken ook

Edegem, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

In Restaurant Zin geweest? Deel je ervaringen!