Beoordeeld op 7 september 2018

Meer moet dat niet zijn.
De luxe is er wat afgesleten maar het vriendelijk onthaal, maakt veel goed.
De kamers zijn ruim met ruime badkamer. Het bed was prima.
Het ontbijt : alles was aanwezig.
Op eigen vraag mochten we later uitchecken en ook later ontbijten. Een leuke toegift!!

Kamertip: vraag bij evenementen in het centrum een kamer aan de achterkant
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 september 2018

Ruime kamer, met bad/douche, ondanks in centrum gelegen, zéér rustig, zéér vriendelijke ontvangst, Fijn, uitgebreid ontbijt, waarvan warm gedeelte in klein hoeveelheid aanwezig, wordt onmiddellijk vers en warm bijgevuld, Geen eigen parking, doch praktisch voor de deur ruime openbare parking met parkeerschijf, doch op 200 meter parking voor lang parkeren. Tel slechts 19 kamers.

Kamertip: Kan het enkel aanbevelen, neem even met het hotel contact per e-mail of telefoon.
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

We boekten met 4 koppels een kamer in het hotel op zaterdag omdat we op die naar een feest in de buurt moesten. De kamers zijn zeer ruim en geriefelijk. Ook een ruime badkamer. Het ontbijt was uitgebreid en de ontbijtruimte aantrekkelijk.
Enige minpuntje: we moesten ruim 5 minuutjes wachten om in te checken aangezien er niemand aan de receptie was.
Maar we kregen zeker waar voor ons geld.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 december 2017 via mobiele applicatie

Prima plek voor een overnachting. Zeer ruime kamer met heerlijk groot bed. Fantastisch geslapen. Op de kamer ook een groot bureau dus praktisch om te werken. Daarnaast twee fauteuils.
Badkamer is netjes, maar douchen in bad met een douchegordijn vind ik minder geslaagd.
Ontbijt is prima zonder uitbundig te zijn.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 december 2017

Zeer vriendelijke ontvangst. Kamers zijn schoon en netjes, de bedden stevig, en de vernieuwde badkamer prima in orde. Het ontbijtbuffet is (zoals andere reviews schrijven) niet meters lang, maar versgebakken brood, prima beleg, niets mis mee!

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken