Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 30 oktober 2022 via mobiele applicatie

Het was helaas een zeer teleurstellende ervaring. Denk niet dat we iets tegen België hebben. Integendeel in Antwerpen zijn we dit weekend uitstekend geslaagd voor bruidschoenen voor mijn as echtgenote en 's avonds hebben we heerlijk en gezellig gegeten in restaurant Zin in Edegem. Echter verleid door de 8.8 waardering had ik een suite in hotel Ter Elst gereserveerd. Op zich was het een ruime suite alleen wel wat kaal. Ik. Erwacht dan ook wat glaswerk om uit te kunnen drinken en niet wegwerp plastic bekertjes. Neem dan fraaie papieren. Vervolgens bleek de linkerkant kant van het tweepersoons bed in tweeen gebroken! Duidelijk zichtbaar en voelbaar. Bij de receptie was de eerste reactie dat het jammer was en er helaas geen oplossing voorhanden was. Uiteraard nam ik daar geen genoegen mee. Nadat de man na enig aandringen mee was gegaan kwam er toch een nieuw bed. Toen wij na dat heerlijke diner op onze kamer terug kwamen was dat geregeld. We hadden het wel zo leuk gevonden een kleine geste voor het ongemak aan te treffen. Helaas. Verder wel goed geslapen. Toen naar het horror ontbijt. Allereerst geen borden en vorken. Wij houden dan van scrambled eggs met bacon. Helaas op. Dat lag in de hete lucht oven op te warmen. Voor €20,- p.p. verwacht ik toch echt vers gebakken knapperige bacon en scrambled eggs! Die scrambled eggs hebben wij niet gezien. Vanwege het gebrek aan borden hebben mij vrouw en ik het ruim een half uur later samen met 1 bord met daarop twee half lauwe opgepiepte kant en klare omeletten met slappe opgewarmde plakjes bacon moeten doen. De jus d'Orange kwam uit een pak.en de koffie uit een thermoskan vond ik echt niet lekker. Bij de gratie gods kreeg ik een espresso. Ook het brood waren opgewarmde sneden uit de diepvries. Het was echt niet overdreven druk. Bovendien was iedereen relaxed vanwege het extra uurtje wintertijd. Bij het uitchecken werd ook niet gevraagd of we het naar onze zin hebben gehad. Wij komen daar nooit meer terug!

Datum van verblijf: oktober 2022
Tom Hendrickx, General Manager van Hotel & Congres Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Wat jammer om te horen dat uw verblijf bij Hotel Ter Elst zo teleurstellend was. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het is niet onze bedoeling geweest om u een minder goede ervaring te bieden.

We waarderen uw eerlijke feedback en zullen dit gebruiken als leermoment om onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Met gastvrije groeten, Marie-Laure

Beoordeeld op 28 mei 2020

Het hotel heeft een heel goede prijs/kwaliteitcerhouding!
De medewerkers zijn enorm beleefd en hulpzaam. Als regelmatige bezoeker voelen we ons ook elke keer welkom.
Het ligt niet zo ver van de snelweg en het ontbijt is ook lekker.
Ik xou dit hotel sowieso aanbevelen!!!!

Beoordeeld op 18 maart 2020

Vriendelijk onthaal, (exclusive) kamer netjes en ruim, zeer rustige omgeving maar toch nabij centrum Antwerpen...kortom een plaats heel nuttig voor het kortverblijf dat ik en partner mogen genieten hebben.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2020

Het hotel voldoet aan alle eisen. Wiij vonden het wel een beetje steriel. je kunt er 's avonds ook nog een drankje nemen, maar de gezelligheid moet vooral uit jezelf komen. Voor de rustige overnachting en de parkeerplaats is dit een topper. Ook de prijs kwaliteit is goed.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier toen ik aan het werk was in de AED studios in Lint. Het hotel ligt op 15minuutjes rijden. Het hotel heeft een grote eigen parking wat zeer handig is. Het inchecken verliep heel vriendelijk en vlot. In de kamer lag er tapijt dat dringend aan vervanging toe was vanwege plekken etc, ik heb ook liever een houten vloer in een kamer. Mijn kamer had een eigen gangetje waar de kast en koelkast stonden en dan een deur naar de kamer, wat het lawaai van het event tegenhield! De badkamer was ok maar er kwam een 1000poot onder de lavabo gekropen, wat natuurlijk niet leuk is. De vloerverwarming in de badkamer was goed. Voor een zakenhotel is het jammer dat het ontbijt pas om 7u start, 6u was beter geweest! Het hotel heeft geen restaurant maar je kan aan de overkant van de parking in de sporthal een snelle hap eten!

Reistype: Reisde voor zaken