106 US$
Orbitz.com
Priceline106 US$
eDreams
Beoordeeld op 18 maart 2020

Vriendelijk onthaal, (exclusive) kamer netjes en ruim, zeer rustige omgeving maar toch nabij centrum Antwerpen...kortom een plaats heel nuttig voor het kortverblijf dat ik en partner mogen genieten hebben.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020

Het hotel voldoet aan alle eisen. Wiij vonden het wel een beetje steriel. je kunt er 's avonds ook nog een drankje nemen, maar de gezelligheid moet vooral uit jezelf komen. Voor de rustige overnachting en de parkeerplaats is dit een topper. Ook de prijs kwaliteit is goed.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier toen ik aan het werk was in de AED studios in Lint. Het hotel ligt op 15minuutjes rijden. Het hotel heeft een grote eigen parking wat zeer handig is. Het inchecken verliep heel vriendelijk en vlot. In de kamer lag er tapijt dat dringend aan vervanging toe was vanwege plekken etc, ik heb ook liever een houten vloer in een kamer. Mijn kamer had een eigen gangetje waar de kast en koelkast stonden en dan een deur naar de kamer, wat het lawaai van het event tegenhield! De badkamer was ok maar er kwam een 1000poot onder de lavabo gekropen, wat natuurlijk niet leuk is. De vloerverwarming in de badkamer was goed. Voor een zakenhotel is het jammer dat het ontbijt pas om 7u start, 6u was beter geweest! Het hotel heeft geen restaurant maar je kan aan de overkant van de parking in de sporthal een snelle hap eten!

Beoordeeld op 13 februari 2020

Goed hotel met ruime comfortabele nette kamers, correcte prijs-kwaliteit verhouding. Smakelijk en uitgebreid ontbijtbuffet
. Vriendelijke en goede bediening zowel aan de receptie als in het (ontbijt)restaurant

Beoordeeld op 23 januari 2020

Alles naar wens, lekker ontbijt in een gezellige ruimte. Vroegen om in de voormiddag in te checken en was geen probleem. Zeer attent personeel. Vriendelijke ontvangst. Mooi omgeving, direct aan bushalte richting Antwerpen.

Kamertip: Alles naar wens, misschien 2 extra hoofdkussens
Datum van verblijf: januari 2020
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Geachte, hartelijk dank voor deze prachtige feedback. We proberen onze gasten een warm welkomstgevoel te geven. En kijken van uit het standpunt van de gast naar onze service. Zodanig onze gasten met een goed gevoel naar huis kunnen gaan. Wij hopen om u in de nabije toekomt terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten