Travelocity
PricelineUS$ 126
Hotels.comUS$ 116
Trip.comUS$ 126
Beoordeeld op 23 januari 2020

Alles naar wens, lekker ontbijt in een gezellige ruimte. Vroegen om in de voormiddag in te checken en was geen probleem. Zeer attent personeel. Vriendelijke ontvangst. Mooi omgeving, direct aan bushalte richting Antwerpen.

Kamertip: Alles naar wens, misschien 2 extra hoofdkussens
Datum van verblijf: januari 2020
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Geachte, hartelijk dank voor deze prachtige feedback. We proberen onze gasten een warm welkomstgevoel te geven. En kijken van uit het standpunt van de gast naar onze service. Zodanig onze gasten met een goed gevoel naar huis kunnen gaan. Wij hopen om u in de nabije toekomt terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 2 januari 2020

Met de familie een nachtje weg. De kamers waren ruim en schoon. Van tevoren contact gehad over de bedsamenstellingen; geen probleem em alles klopte. Alles aanwezig in de kamer, goed werkende verwarming/airco. Ontvangst keurig, het ontbijt wat uitgebreid.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 26 november 2019

Mooie nette ruime kamer, en ruime badkamer(die iets warmer van temperatuur mocht zijn)
Airco mocht iets stiller zijn..
Rustige omgeving, ondanks de verschillende faciliteiten
Vriendelijk personeel
Heerlijk ontbijt
Ondergrondse parking was voor mij ook zeker een pluspunt.

Datum van verblijf: november 2019
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beste heer Schelle,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij geven alvast aan onze technische dienst door uw aangehaalde punten na te kijken. Het verheugt ons dat u heeft genoten van uw verblijf en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 21 november 2019

Aangename ontvangst (vlot in- en uitchecken ). Ruime en propere kamer/badkamer. Ontbijt is uitgebreid en zeker de moeite waard. Grote (gratis) parking voor het hotel is geweldig. Ik blijf er elke keer met plezier overnachten

Datum van verblijf: november 2019
Tom_Hendrickx, General Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Geachte gast,

Wij willen U danken voor deze fijne feedback.
Samen met mijn team streven wij er elke dag naar om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te bezorgen.
Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van mijn collega's, hiervoor nogmaals onze dank.

Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij Hotel Ter Elst.

Tom Hendrickx
General Manager

Beoordeeld op 20 november 2019

Een bjizonder comfortabele kamer met ongekend ruime badkamer en super king size bed (wow)!
Prettige en discrete ontvangst, piekfijn geregeld. Geen ontbijt genoten, maar zag er wel goed uit, dus volgende keer wel.

Datum van verblijf: oktober 2019

Beste gast,

Wij willen U danken voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij Hotel Ter Elst.

Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij Hotel Ter Elst.

Tom Hendrickx
General Manager