Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Beoordeeld op 26 november 2019

Mooie nette ruime kamer, en ruime badkamer(die iets warmer van temperatuur mocht zijn)
Airco mocht iets stiller zijn..
Rustige omgeving, ondanks de verschillende faciliteiten
Vriendelijk personeel
Heerlijk ontbijt
Ondergrondse parking was voor mij ook zeker een pluspunt.

Datum van verblijf: november 2019
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel & Congres Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beste heer Schelle,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij geven alvast aan onze technische dienst door uw aangehaalde punten na te kijken. Het verheugt ons dat u heeft genoten van uw verblijf en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 21 november 2019

Aangename ontvangst (vlot in- en uitchecken ). Ruime en propere kamer/badkamer. Ontbijt is uitgebreid en zeker de moeite waard. Grote (gratis) parking voor het hotel is geweldig. Ik blijf er elke keer met plezier overnachten

Datum van verblijf: november 2019
Tom_Hendrickx, General Manager van Hotel & Congres Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Geachte gast,

Wij willen U danken voor deze fijne feedback.
Samen met mijn team streven wij er elke dag naar om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te bezorgen.
Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van mijn collega's, hiervoor nogmaals onze dank.

Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij Hotel Ter Elst.

Tom Hendrickx
General Manager

Beoordeeld op 20 november 2019

Een bjizonder comfortabele kamer met ongekend ruime badkamer en super king size bed (wow)!
Prettige en discrete ontvangst, piekfijn geregeld. Geen ontbijt genoten, maar zag er wel goed uit, dus volgende keer wel.

Datum van verblijf: oktober 2019

Beste gast,

Wij willen U danken voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij Hotel Ter Elst.

Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij Hotel Ter Elst.

Tom Hendrickx
General Manager

Beoordeeld op 19 november 2019

Ik was met mijn zoontje een weekendje weg en wij hebben toen het welness arrangement erbij genomen.
Maar daar aangekomen bleek dat mijn zoontje alleen van het zwembad gebruik mocht maken en niet van de rest van de welness omdat ie nog geen 18 jaar oud is.
Maar netjes opgelost, de extra kosten voor de welness hebben we retour gehad.
Maar al het personeel van zowel de welness als het hotel zij vriendelijk en behulpzaam 👍

Kamertip: Wij hadden kamer nummer 1 gelijk naast de receptie was erg gehorig en buitenraam was waar mesen staan te roken en praten
Beoordeeld op 8 november 2019

Alles was tip top in orde evenals het ontbijt. prijs kwaliteit was zeker goed en gratis parking is ook een pluspunt. zelfs oplaadstations voor tesla's beschikbaar. ook de vriendelijkheid van het personeel was uitstekend. Ik zou hier zeker nog terug komen.

Datum van verblijf: september 2019
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel & Congres Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw lovende review!
Het verheugt ons dat u heeft genoten van uw verblijf en wij zien alvast uit naar uw terugkomst.