Beoordeeld op 13 juni 2018

Kamers zijn ruim, badkamer is aan renovatie toe, geen apparte douche (douchen in het bad) en schimmel in de voegen. Verder is er geen enkel vertier, bar is alleen open waneer deze voor congressen wordt afgehuurd. Zelfs geen ijsblokjes te verkrijgen. Ontbijt is goed.

Kamertip: TV is aan de kleine kant.
Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Beste,

Bedankt dat u de tijd nam om ons hotel te beoordelen.
Het klopt inderdaad dat wij geen permanente bar ter beschikking hebben in het hotel, echter bieden wij in de lobby drankjes aan in de shop. Op deze manier kunnen gasten toch een drankje consumeren.
Betreffende de badkamer, daar zijn wij momenteel volop met bezig om deze te renoveren.

Alvast bedankt en wij hopen u alvast op een ander moment opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 juni 2018

Ondanks dat volgens de receptionist dat het hotel vol zat was de bar dicht. Ook geen restaurant. Alleen aan de overkant een tennisclub met restaurant. Maar daar wil je ook niet zitten. Dat is meer een sport kantine. Ook is er geen afgesloten parkeerterrein welke wel prettig zou zijn omdat het hotel afgelegen ligt. Het ontbijt is goed maar qua prijs niet in verhouding. 18 euro voor een beperkt ontbijt. 12.50 zou meer reëel zijn.

Nee.
Dit was voor ons een zakelijke overnachting. Maar dit hotel slaan wij in het vervolg over. Wel jammer want de hotelkamer was subliem en de prijs prima. Maar je wil.na een dag hard werken ook even kunnen borrelen zonder dat je weg uit het hotel wil.

Kamertip: Kamer was uutzonderlijk goed !
Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij begrijpen uw aangehaalde punten en nemen dit zeker mee op.
Hopelijk heeft u desondanks nog kunnen genieten van een goede nachtrust.

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 30 mei 2018

De service bij het inchecken ging vlot.Kamer was zeer groot en luxe en schoon .Ontbijt was uitgebreid
Wij komen zeker weer terug in dit hotel .We hebben het wel slechter getroffen .Bij een ander bekend hotel in Antwerpen.De balie medewerker herkende mij nog van de vorige keer .Dat kom je zelden tegen .Groot compliment

Kamertip: Netjes en schoon super.
Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Het is steeds fijn zulke positieve commentaar te mogen ontvangen.

Wij hopen u alvast opnieuw op een ander moment in de toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 mei 2018

goede prijs/kwaliteit verhouding. de bedden zijn goed. kleuren in de kamer zijn neutraal en de ramen kunnen geopend worden (ik heb het graag). onze kamer was aan de kant van het cafeetje en fonteintje, maar wij ervaren 's nachts geen problemen. cafe werd op tijd gesloten, fonteitje werkt 'snachts ook niet/ gelukkig werd dat terug in werking gezet rond 9u 's morgens. goed uitgeslapen. wij namen geen ontbijt/ hebben onze koffie in de kamer gedronken. personeel is zeer vriendelijk. hoewel sommige dingen in de kamer verouderd zijn, werken ze goed en alles is proper. juist door de kleine verouderde toestand voelde ik me op mijn gemak. schone zetels
хорошее соотношение качества /цены. кровати удобные. кондиционер удобно расположен/в прихожей. номер 115. фонтан и кафе ночью не работают и потому спать тихо и спокойно. завтрак не брали, пили кофе в номере (свой сыр и бездрожевой хлеб, джем без сахара и пр)
конференцзал тоже замечательный. стулья удобные, кондиционер тоже. уютно

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beoordeeld op 10 mei 2018

Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime kamer en proper. Modern hotel en ruime parkeergelegenheid.
Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Airco in de kamer.Hotel is vlot te bereiken.
Het ligt in een stille omgeving.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner