Beoordeeld op 29 april 2019

Een leuke en zeer nette kamer met uitzicht op het kasteel
Hebben HP genomen en het eten was culinair , echt een aanrader.
Het interieur van het restaurant is zeer gezellig.
Het ontbijt in de ridderzaal (zeer mooi ingericht ) was dik in orde
Zeer vriendelijk ontvangst en vriendelijke bediening aan tafel
Wij voelde ons thuis

Kamertip: luxe kamer met uitzicht op het kasteel
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019

Ik ben recent terug geweest naar dit gezellige hotel in Bouillon, ik had de eigenaars op voorhand al gecontacteerd met de vraag of het mogelijk was onze bagage al binnen te zetten. Dit kon zeker geregeld worden ook indien ze er niet waren kon ik binnen om de bagage binnen te plaatsen ( kwam recht van Zaventem ) maar door uitloop en omstandigheden was dit niet nodig. Bij aankomst mochten wij onmiddellijk naar onze kamer deze was voorzien van een jacuzzi, douche en een groot bed. Er was ook een ijskast met gekoelde dranken aanwezig. De tv had een aantal zenders maar van slechte kwaliteit, maar ik was daar niet om tv te kijken, maar om terug de gezellige stad te verkennen. Bij een volgende bezoek aan deze stad gaan wij zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig en zoals de naam verraad heel cosy. De kamers waren top met prachtig uitzicht. De ardense sfeer hangt echt in het hotel en je voelt je meteen thuis.
Het eten was top, de gastvrouw en heer waren super vriendelijk en behulpzaam
Voor een topervaring in Bouillon kom je best hier overnachten.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in hotel Cosy. Je merkt meteen bij het binnenkomen hoe bijzonder, knus, sfeervol en persoonlijk dit hotelletje is ingericht. Alles is picobello, de bedden zijn heerlijk, de jacuzzi een zaligheid, en het ontbijt TOP. Ook even vermelden dat de ontbijtzaal echt heel origineel en knus is ingericht. Nogmaals: TOP.

Kamertip: kamer met jacuzzi heeft een mooi panoramisch uitzicht over Bouillon.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vorige week hier een nachtje verbleven. We werden op hartelijke wijze ontvangen door gastvrouw. Deze dame spreekt vele talen en dus ook Nederlands. De sfeer was meteen gezellig en vertrouwd. De kamer was heerlijk en had een eigen keuken. De keuken hebben we niet gebruikt, omdat we halfpension hadden geboekt. Het diner was echt subliem en i zeer grote porties. Van de gehele vakantie in Frankrijk en Belgie zal mij deze overnachting het meeste bijblijven. Hier kom ik graag nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2017