“Topadres !”
Beoordeling van Ten Doele

Ten Doele
Geclassificeerd als nr. 4 van 256 Restaurants in Blankenberge
Prijsklasse: € 28 - € 75
Beschrijving: Restaurant Ten Doele in Blankenberge is een familiaal restaurant met plaats voor ongeveer 50 personen, waar de sfeer en de vlotte en vriendelijke bediening meteen opvallen. Alle gerechten zijn perfect in balans en natuurlijk huisgemaakt met verse en smaakvolle producten aangepast aan de seizoenen. U kunt à la carte kiezen uit onze eerlijke gerechten of u laten verleiden door onze bekende "Menu Ten Doele". U kunt ons telefonisch contacteren 050 / 41 31 04 of online reserveren via de rubriek reservaties op onze site www.tendoele.be
28 april 2024 beoordeeld

Zalig eten, heel originele gerechten en presentaties , heel mooi kader en heel vriendelijke , stijlvolle en zeer aangename bediening, echt een topadres !

Datum van bezoek: april 2024

4 januari 2024 beoordeeld

Een van de beste restaurants aan de kust ! Prijs/kwaliteit/service is dit zeker een ster waard !
Een echte aanrader voor Bourgondiërs

Datum van bezoek: januari 2024
25 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen heel graag naar Ten Doele. Het eten is er steeds fijn en ongelooflijk lekker.
De bediening is fantastisch en je vertrekt steeds met een goed gevoel. Het personeel werkt er al heel lang wat ook een pluim betekent voor de bazen.
Ze staan in Gault Miliau en da’s meer dan verdiend!
Het personeel heeft oog voor detail en soigneert de klanten goed. Mieke is vriendelijk tegen iedereen op een rustige en ongedwongen manier.
Jullie verdienen alle lof!

Datum van bezoek: augustus 2023
13 augustus 2023 beoordeeld

Het restaurant is mooi gedecoreerd met een mooie open keuken. De tafel staan ver van elkaar waardoor je zeer aangenaam kan tafelen. De tafel was zeer correct aangekleed. De bediening is excellent. Het menu is uitgebreid, gerechten voor iedereen zijn smaak. Het eten was zeer lekker , alsook de wijnen. Alleen maar positieve feedback. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2023
6 augustus 2023 beoordeeld

Gewoon TOP! Klasserestaurant waar elk gerecht met veel liefde wordt gemaakt en bediend. De menu is heel uitgebreid en wordt regelmatig aangepast.

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Ten Doele bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Ten Doele geweest? Deel je ervaringen!