“Topadresje aan de kust”
Beoordeling van Ten Doele

Ten Doele
Geclassificeerd als nr. 4 van 252 Restaurants in Blankenberge
Prijsklasse: € 28 - € 75
Beschrijving: Restaurant Ten Doele in Blankenberge is een familiaal restaurant met plaats voor ongeveer 50 personen, waar de sfeer en de vlotte en vriendelijke bediening meteen opvallen. Alle gerechten zijn perfect in balans en natuurlijk huisgemaakt met verse en smaakvolle producten aangepast aan de seizoenen. U kunt à la carte kiezen uit onze eerlijke gerechten of u laten verleiden door onze bekende "Menu Ten Doele". U kunt ons telefonisch contacteren 050 / 41 31 04 of online reserveren via de rubriek reservaties op onze site www.tendoele.be
20 april 2023 beoordeeld

Dit restaurant stond al heel lang op onze planning en heb ik spijt dat we het niet eerder gedaan hebben. Het was zooo lekker ! We zijn met vrienden geweest en alles van iedereen was Top. De smaken waren perfect en alles zag er piekfijn uit. Heel gezellig en supervriendelijke gastvrouw en personeel. Prijs/kwaliteit perfect . We komen zeker terug
Enige minpunt is dat je lang op voorhand moet reserveren

Datum van bezoek: april 2023

20 oktober 2022 beoordeeld

voor de eerste maal hier geweest en het moet gezegd worden dit is top. We waren er met vrienden en hebben zo een beetje van alles genomen en alles maar dan ook alles was meer dan top. Wat mij opviel was direct de handgesneden frietjes wat je niet veel meer tegen komt. de filet mignon moest blue zijn en dat was hij super. Het personeel en de gastvrouw zijn super vriendelijk in deze zaak ,gastvrouw heeft een babbeltje komen doen omdat er een object hangt die ik kende. kortweg hier gaan we nog veel terug gaan, in oilst zeggen ze das es menne dada se.

Datum van bezoek: oktober 2022
6 oktober 2022 beoordeeld

We werden weeral heerlijk verwend en niet alleen door de mensen van de bediening maar ook door wat de chef op onze borden toverde . Een perfecte prijs kwaliteit verhouding en de porties waren ruim voldoende, wij blijven zeker terugkomen

Datum van bezoek: oktober 2022
27 augustus 2022 beoordeeld

Wreed lekker gegeten van amuse tot dessert, eerlijke top producten en met liefde klaar gemaakt en aan tafel gebracht. Het complete plaatje klopt steeds. Tafelen met de rapport kikkerbillenman 😉

Datum van bezoek: augustus 2022
7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top bediening, heel vriendelijk bazin en het eten was buitengewoon lekker. De wijnkaart en het interieur is ook top 👍👌🥂

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die Ten Doele bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Ten Doele geweest? Deel je ervaringen!