“Vriendelijk, snel en smakelijk”
Beoordeling van Le Grand Cafe

Le Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 17 van 164 Restaurants in Blankenberge
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: gesloten vanaf 14/11/2016 t.e.m. 25/12/2016
26 juli 2020 beoordeeld

We werden vriendelijk onthaald en gedurende de hele goed bediend en geholpen. Niet dat het niet oprecht overkwam, maar het leek soms wel alsof de eigenaar de vriendelijke bediening als hoogste prioriteit vooropstelde bij zijn personeel. Er werd ook gevraagd of ons eten al meteen mocht doorkomen, en of we nog even wilde wachten. Toen we aangegeven hadden dat het meteen mocht komen, moesten we ook geen kwartier meer wachten. Goede en snelle service dus. Wat betreft het eten was er ook weinig op aan te merken. Alleen waren het niet de beste frietjes die ik al ooit gegeten heb. Volgens mij waren ze zelfs een keertje teveel gebakken om ze weer op te warmen. Maar de hamburger was dan weer wel erg lekker.

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sorry , herpak jullie ! Dagschotel genomen en dit trok op niks ! Mischien omdat het te druk was ? In het verleden was dit super lekker hoor !
Kan ook zijn dat de kok er niet was denken we , maar dit kon echt niet hoor !

Datum van bezoek: oktober 2019
eddyblankenberge, General Manager van Le Grand Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dag Kurt,

In de zomer serveren wij geen dagschotels. Ben je zeker dat je in ons restaurant aanwezig was.

Met vriendelijke groeten,
Team Le Grand Café

22 juli 2020 beoordeeld

Wij hebben gegeten op het gezellige terras. Voor het eten, de keuze en het vriendelijke personeel en de netheid: een tien !

14 juli 2020 beoordeeld

Aanrader!!! Lekker! Leuk kader en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer en vlotte bediening op de zeedijk.

Datum van bezoek: juli 2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling, doet ons plezier!

Tot gauw.

Vriendelijke groeten, Le Grand café team

10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een gezellig terrasje.Kaaskroketjes waren lekker en slaatje brie heerlijk.vriendelijk personeel

Datum van bezoek: juli 2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling, doet ons plezier!

Tot gauw.

Vriendelijke groeten, Le Grand café team

Reizigers die Le Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Le Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!